Inlägg från: MyPlace |Visa alla inlägg
  • MyPlace

vi i linköping 1

Fy så illa ni har blivit bemöta, inte konstigt en annan inte vill vara ute på nätterna el gå ensam hem sj..

Här gick man till en kompis på fm så Alma fick leka lite, kan säga att hon är mottligt rastlös hela tiden och de är faan bara ja som ska hitta på saker med barnen. Karl kan ju för fann inte har egen fantasi och ta med barnen ut utan att ja säger till morr är lite ur balans nu känner ja.. fick tvinga honom ut med Alma nu och hur kul känns det.. inte ett dugg

Arvid ligger och sover middag efter lunch ,se hur länge han vill koppla av

• MyPlace
    Familjetrollet skrev 2009-09-21 14:47:31 följande:
    je se män.de är bra på mycket och ibland är de hopplösa.hoppas han får ett jobb snart.kan ju bli lite jobbigt i längden när båda är hemma
    Mm skojar du, men nu börjar ja känna mig rastlös så ska gå till af nån dag har ja tänkt och se om de ville ge mig en praktik nånstans..
  • MyPlace

Faan sån otur man har ibland då, ja som är vagngalen såg en jättefins scooter på blocket 700 kr inte mkt och så var den redan såld morr tänk och försäljare kunde lära sig att ta bort anonnserna så man slipper bli glad över att man hittar nåt och sen redan är såld..

• MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 15:43:36 följande:
    Men du har väl redan en scooter??
    Nej jag har ju inte de
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 15:44:04 följande:
    Ne de har du ju inte. En race! Haha!
    har inte kvar den., då ja fick axel och rygg värk av den söker nåt lättare nu
  • MyPlace
    Marayah skrev 2009-09-21 16:49:45 följande:
    Hehe!!! Va e de du vill ha nu då?? Kanske nått med vikbart styre istället för teleskop. Bättre för axlarna antar ja. Joggern skulle ju vara ypperlig då man slipper lyfta vagnen i svängarna. Nu efter att ja köpte svängbart så kan ja inte köra en "vanlig" vagn för det känns i axlarna på en gång.
    hihi, en scooter är ju intressant , har ju brion som är fantastisk, men är lite stor så vill inte ha den i bil.. en babytravel är ju smidig och bra men de trivs ju inte arvid i så mm, inte så lätt att komma på nåt, har en avanti i bilen nu som ja byte mot racen ,men arvid är ju i större modell så har ju snart vuxit ur den..
  • MyPlace

Stolt enbarnsmamma: idag har de varit fullrulle här som varje dag men lite extra idag ,då vi fick hem en Olivia som inte ville vara hos pappa.. så hon fick stanna här så ska hon åka till honom imorgon..

Nu är de lugna gatan här, alla barnen sover och sj ska ja bara hålla koll på hockey resultatet då hv kör idag

• MyPlace
    dinana skrev 2009-09-21 20:01:38 följande:
    så då har man lagt i lite rööfärg i året... så då var man rödtott igen. Love it! fast får se hur det ser ut när det är torrt sen.. =( Fast jag gillar ju wetlooken massor.... Någon mer som skall hänga med å fika på stan imorgon vid elva-tiden
    Åh ., rött är så snyggt, har de med och hälften svart
    tyvärr blir lugnt imorgon fm, ska in efter 16 och köpa våningsäng vi hittat på blocket, de bästa av allt är att de går att dela på den så Liam och Alma får varsin och växa sängen ska ner ,innan de är dags för arvid att använde den
  • MyPlace

Morrn morrn.. sååå himla trött ja är som varje morgon, har hänt nåt med mig för brukar aldrig vara morgontrött ju..

Men man får våll hoppas de ändrar på sig. Idag blir en lugn fm med mkt gos och lek med Alma och Arvid ,sen när Liam slutat skolan blir de in till stan och shoppa gympa skor till Liam då han ska ha gymnastik imorgon inne och då får man inte ha svarta sulor ..
    Sen ska vi hämta släpp hos farmor och farfar och sen hämta en säng till Liam som vi hittat på blocket..

vad ska ni andra hitta på för kul..

• MyPlace
    dinana skrev 2009-09-22 08:17:44 följande:
    skall ev in till stan och dumpa av lite barnkläder på playmate, men har inte hört av henne nu på ett tag så börjar ju undra vad som gäller nu. annars får jag väl gå å roa mig på myrorna...
    ok, de skulle allt göra henne glad, jag har hennes nr så kan skicka över de till dig..

Ska se om de blir myrorna när ja är i stan ev imorgon..
Svar på tråden vi i linköping 1