Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

vi i linköping 1

nä nu ska jag bråka lite med snabeldjuret*skratt*

• Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-18 11:19:34 följande:
    Han har erbjudit mig jobb!! Vilken jävla tur att jag inte tog det!! :( Usch, vad äcklad jag känner mig nu!! Det var förra sommaren när jag gick på bron (som ligger precis vid järnvägen) som han körde upp bredvid mig och började erbjuda mig guld och gröna skogar (han skulle betala körkort, etc. och jag behövde inte jobba varje dag, men skulle få bra betalt), och sen övertalade mig att gå åt sidan för att ge mig hans nummer. Jag tyckte att det var väldigt oseriöst, jag hade redan jobb och har aldrig varit intresserad av att bli personlig assistent, så jag ringde aldrig upp. Manuel eller Emanuel-någonting heter han...
    ush man mår illa bara man tänker på honom.den lilla vita hunden hade han oftast nere i en korg mellan beben.antaglugen för att locka till sig småflickor.hoppas de tar hand om äcklet i fängelset!
  • Familjetrollet
    AllieF skrev 2009-09-18 12:20:43 följande:
    Usch ja. När jag läste det så kändes det som att jag fick iskallt vatten över mig. :/ Förresten, vet ni vem skäggiga gubben är? Han som ser ut som en hemlös terrorist och Alltid är i stan. Har alltid undrat, men det är ju inte helt lätt att ta reda på det.
    huga,ryser när jag ser honom.han står ju överallt och bara stirrar.jag brukar skoja om att han ser ut som en teorrorist.barnen är rädda för honom.han kan ju stå i samma hörn i timtal
    playmate86 skrev 2009-09-18 13:20:02 följande:
    tänkte om någon här har pojk kläder i stl 50-56 som poassar nyfödda som ni vill skänka tar jag gärna emot sånt har taskig ekonomi nu csn bråkar som vanligt blir trött på det...
    tyvärr inte.men jag kan se om jag har nått kvarglömt
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 13:46:25 följande:
    fy faan idag är ingen bra dag., vart klippt slut efter promenaden neråt , har iallafall betalat åkpåsen så väntar med spänning tills den kommer ..Ska väll laga lite mat , lätt som soppa blir de idag, Arvid har redan ätit, Alma sover Olivia har en kompis hemma och Liam är ute och cyklar..
    det låter som en bra dag.här är det rena sommarvärmen ute.jag försöker hitta några fynd på T .men ack så svårt det är

här inväntar jag på att gubben ska komma så vi kan käka på max
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 13:54:14 följande:
    jag har hittat lite barnvagns fynd på tradera, en splitt ny sittdyna för 153 kr och en åkpåse som matchar färgen på vagnen förr 520 och då är 100 kr på frakt..
    vad kul.vad för vagn har lille prinsen nu?
    LittleMee skrev 2009-09-18 14:45:24 följande:
    Ha ha... små barn små bekymmer, stora barn stora bekymmer.
    haha.igår fick både maken och jag nog.när stora tösen illvrålade efter ett par byxor på ikano.hon gallskrek,kröp på golvet och tårarna bara spröt!
    ett nej är ett nej så hon fick gott ha sitt långa utbrott.vi struntade i att folk glodde.barn måste ha gränser.
    maken blev så arg att han skrattde till sist när tösen var som mest förbannad
    man kan inte få allt som man vill ha
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 15:39:04 följande:
    Playmate: Ska se vad jag kan skrapa fram. Men ja tror att alla kläder e kvar i åtvid fortfarande. Dom har ju gått runt där nere. MyPlace: Jahaa, ska du ha Halebop. Bra val!!!!! Har jag med. Då ringer vi ju gratis till varandra.
    halebop hade vi när de kom ut på marknaden.gillade dem inte då de tog betalt för en massa tjänster då.

här har jag telia och telenor
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 15:44:11 följande:
    Brio bara köpt ny klädsel , kompis hitta på blocket sålde en affär ut för 400 kr, grannen var såååå sugen på min röda klädsel till sin tjeja så hon köpte de för 500 kr....finns bild i galleriet la ditt de nyss
    oj vad billigt.klädslar brukar kosta 1000 tals kronor.då kikar jag i ditt galleri.här är det bara retrovagnar,retrosaker som kommer och går*skratt*
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-18 15:44:11 följande:
    Brio bara köpt ny klädsel , kompis hitta på blocket sålde en affär ut för 400 kr, grannen var såååå sugen på min röda klädsel till sin tjeja så hon köpte de för 500 kr....finns bild i galleriet la ditt de nyss
    den klädseln är så snygg.villka härliga smile arvid gör.han liknar alma bus med sina busiga smile
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-09-18 16:05:51 följande:
    Ja tycker att de e Telia som tar massa mer än va som behövs. ;) Nu har ju Halebop tagit bort de där att du måste ringa för 49 kr per månad för att få ringa billigt till andra med Halebop. Nu får man gratis sms i 30 dagar när man fyller på med 200 eller mer.Malin: Allt som e från oss kan du skicka dit bort.
    okej.funkar de fortfarande i telialåsta mobiler?
    MyPlace skrev 2009-09-18 16:13:33 följande:
    ja på bbp tar de 1800 för en ny.. hihi snodde med mig en emmaljunga 99-00 hem från kompisen i helgen när vi var där och hämta vinter kläder åt Alma, låna den ett tag de är ju så sköna att köra ..

japp visst är den

halebop verkar bättre nu som sagt..ok, då gör ja de vet du
    ja de gamla emmaljunga vagnarna är kanon.
    nä nu har gubben min rymt*skratt*han skulle bara sätta upp en trampolin på jobbet.ja se män
  • Familjetrollet
    MyPlace skrev 2009-09-19 08:32:44 följande:
    Go Morrn på er alla..Här har man just avklarat frukosten och barnen leker nu på rummet...Mår skapligt mkt bättre idag än ja gjorde igår, så idag bli de nog att gå ut en stund på em, om inte hela familjen hamnar i falerum , när ändå Liam ska på kalas där senare. innan dess blir de paket köp och lite smått lunch...
    vad bra att du mår bättre nu.här har jag inte ens ätit frukost ännu.är helt däckad då jag har fått för mycket sömn
Svar på tråden vi i linköping 1