vi i linköping 1
Har väntat hela morgonen på att Babyland i Norrköping ska öppna så man kan ringa. Men det är ju bara en telefonsvarare. Brukar det vara så?
Välkommen hit Höstälva!
Har väntat hela morgonen på att Babyland i Norrköping ska öppna så man kan ringa. Men det är ju bara en telefonsvarare. Brukar det vara så?
Välkommen hit Höstälva!
Det är fint väder ute och här sitter jag och dricker cola och tycker synd om mig själv. Råkade ut för magsjuka i natt .
Vi har förresten gjort intresseanmälan på Luftvärnsgatan i Berga. Var där häromdagen och tittade. Verkade lugnt men jag kan ändå tyvärr inte låta bli att ha fördomar.
Men två andra lägenheter i Lambohov kom ut idag
Har bara bott i Tallboda och nu i Johannelund. Tyckte verkligen om Tallboda, lugnt och barnvänligt. Problemet är bara att det är lite för nära sambons föräldrar och hans systers familj så dit vill jag nog inte tillbaka igen.
Här i Johannelund är det helt okej. Vi har främst ungdomar som grannar och det kan bli lite skrikigt på helgerna om man har balkongdörren öppen, annars märker man knappt av dem.
Arrendatorvägen (eller vad den nu hette) i Lambohov? någon som vet hur området är?