vi i linköping 1
vad ska ni hitta på idag?vi ska ev in till stan och kika på vinterjacka mm
Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-09-19 19:34:37 följande:
god kväll allesammans.här skule vi äta korv med bröd.kommer hem och öppnar korven och ser att den är grön! trots att den ska gå ut om 4 dagar
tur att man har mer snabb mat i frysen
hoppas alla har haft en bra dag.här har vi tagit det lugnt
i veckan ska jag börja sy för fullt.ska bli många mössor,klänningar mm
här var det heta diskutioner.själv blev jag kallad för invandrarälskaren/svartskalleälskaren i skolan då jag hade invandrarkompisar och killar som var invandrare.
jag vart mobbad hela skoltiden och tyvärr visar det sig att invandrare är bra mycket bättre som vänner då de inte är är mycket måna om sina vänner.
visst det finns röttägg inom alla hudfärger och sk raser.det finns ju lika många rasister oavsett de är svenskar eller invandrare.i ryd fick inte ens våra barn vara ute i lekparken för det var svartskallarnas område enligt barnen själva som hade invandrarföräldrar.tom vissa av deras föräldrar var likadana*chockad*
nä flyttar man till ett annat land så ska man banne mig kunna bete sig normalt och sluta köra med.du är rasit för att jag inte får det och det...de kör ju rätt ofta med att pruta,säger man nej eller är emot så är man rasist direkt
själv vill både maken och jag bo i blandat område.jag skulle aldrig orka bo i ett svenneområde.våra barn får leka med villka barn de vill så länge barnen är skötsamma och har bra väderingar.jag har ett blandbarn med en mörk pappa som är adopterad
vi har haft flera grannar som är invandrare som är jättebra grannar.dock har vi haft många respektlösa svenska grannar.