Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

vi i linköping 1

nähä, dags att klä den lilla o slänga i stolen o gå o hämta den stora på dagis o sen tuta ut till mamma o lämna av ägarpapprena på gamla bilen, dags att sälja den..

• Firstandhappy

jag håller mig till lambohov....

• Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-16 10:12:08 följande:
    Jag håller med dig finns det något bättre en när barnen bara kan gå ut utan för dörren utan att det är trafik på gården och leka och man själv kan sitta på ute platsen på fram sidan och njuta av en kaffe under tiden barnen leker .......
    nej det är underbart, fast vi bor ju på 2 vån så jag får vackert följa med ut...
  • Firstandhappy
    FamiljenLindwall skrev 2009-09-16 11:27:00 följande:
    Vi bor i en radhus lght som är jätte stor och rymlig med tomt till
    bor ni med neråt lantmannagatan??

duktiga jag trots sjukdom, vart på långpromenad med barnen, hälsade på morfar som jobbar vid univeristetet nu o fikat lite, sen förbi daniel o sa hej o läskade alla gravida där men våra barn!!
  • Firstandhappy

nä skulle inte bo i ryd, skäggetorp, berga, tannefors mf.. trivs som sagt bra här i lambohov...

men har ju oxå bara bott här så har inget att jämföra med..

• Firstandhappy

Arrendegatan är precis bredvid mig o jättelugnt, slestadskolan precis bakom gräsmattan, gott om dagis, mycket grönområden o lekparkwer, även lambohovs öppna förskola ligger på den gatan.. riktigt trevligt faktiskt..

• Firstandhappy
    LittleMee skrev 2009-09-16 16:30:40 följande:
    Har bara bott i Tallboda och nu i Johannelund. Tyckte verkligen om Tallboda, lugnt och barnvänligt. Problemet är bara att det är lite för nära sambons föräldrar och hans systers familj så dit vill jag nog inte tillbaka igen. Här i Johannelund är det helt okej. Vi har främst ungdomar som grannar och det kan bli lite skrikigt på helgerna om man har balkongdörren öppen, annars märker man knappt av dem. Arrendatorvägen (eller vad den nu hette) i Lambohov? någon som vet hur området är?
    gå in på eniro o slå på gatans namn o husnummret o välj flygfoto så kan du se lite mer hur det ser ut..

va själv lite sugen på en av dom men såg att det tyvär bara va treor..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-09-16 17:09:55 följande:
    Kankse man ska ta o kasta sig in i fl träsket igen?! Med risk att bli beroende igen. :-P Howdy folks!!!!
    hej o välkommen tillbaka...
    LittleMee skrev 2009-09-16 18:50:43 följande:
    Finns det förresten några Facebook experter här? Hur ändrar man till en svensk version?
    håller på att kolla nu så jag ger rätt svar..
    . Inställningar - kontoinställningar - språk...
  • Firstandhappy

blääääää idag ska jag hålla mig borta från allt vad folk heter, vaknat på fel sida o bara hatar världen..

Svar på tråden vi i linköping 1