Inlägg från: LittleMee |Visa alla inlägg
  • LittleMee

vi i linköping 1

Firstandhappy skrev 2009-09-16 16:44:56 följande:
    gå in på eniro o slå på gatans namn o husnummret o välj flygfoto så kan du se lite mer hur det ser ut..va själv lite sugen på en av dom men såg att det tyvär bara va treor..
    Tackar. Då är det i närheten av där jag jobbade. Ligger 3 lägenheter ute nu på den gatan så man får hoppas.

Blir nog ingen Berga. Tyckte det var så obehagligt sist.
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 18:16:34 följande:

Japp, precis som firstandhappy säger så är Arrendegatan fint, ÖF ligger där o där har jag spenderat myyycket tid Älskar den ÖF.
    Låter jätte bra . Det är nog dags snart för honom att börja vänja sig vid andra barn i hans ålder.
  • LittleMee

Finns det förresten några Facebook experter här?

Hur ändrar man till en svensk version?

• LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 19:24:09 följande:

Hur gammal är han?
    5 månader på lördag. De enda barnen här i stan han träffar är Andreas systerbarn som är 5,8,10 år.
  • LittleMee

Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-16 19:40:31 följande:

Ok, då kan jag tipsa om att ÖF har babycafe här i Lambohov på måndagar 8.30-12, då är det 0-6 månader. Sen är det 7-12 månader på torsdagar 9.30-12. Om ni nu flyttar hit alltså
    Tack för tipset. Flyttar vi dit ska jag aboslut ta tag i det där. Nu känns det som att han trivs bäst i mammas famn . Blir så jävla gnällig bara någon annan tittar på honom.
    Firstandhappy skrev 2009-09-16 19:41:52 följande:
    hej o välkommen tillbaka...

håller på att kolla nu så jag ger rätt svar... Inställningar - kontoinställningar - språk...
    Nu känns det mera hemma. Tack
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-16 20:30:06 följande:
    jag har min på svenska.minns blev omkopplad till svenska facebook direkt
    Då var min sida lite efter .
  • LittleMee
    Firstandhappy skrev 2009-09-17 08:34:57 följande:
    blääääää idag ska jag hålla mig borta från allt vad folk heter, vaknat på fel sida o bara hatar världen..
    Du är inte ensam om det...
  • LittleMee

Idag ska jag jaga personal på Babyland. Inte nog med att Babyproffsen är skit här i stan så håller inte Babyland i Norrköping vad de lovar. Är så less.

Boka tandläkartid då en lagning har lossnat och jag trodde jag skulle dö när nån smula från mackan fastnade där i.

Hålla på med inköpet till Tradera för nästa månad.

• LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-17 10:29:21 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-09-17 09:47:22 följande:
    skoj att fler hänger på T.trist att babyland har blivit dåliga.förr var de bland de bästa som vagnförsäljare
    Just ja, du hänger också där en del. Får man fråga vad du säljer?

Jag har aldrig hört nåt dåligt om Babyland. Försökte få tag på dem i måndags men det var talsvar. Mailade och nån Magnus svarade att han inte kunde svara på mina frågor men att han skulle på Brio mässan dagen efter och skulle återkomma senast på onsdag med pris, modell, färger och när den vagnen kommer ut i sortimentet. Det har i för sig inte gått så lång tid än men jag har en sån tandvärk och är allmänt lättirriterad.
  • LittleMee
    Familjetrollet skrev 2009-09-17 12:01:23 följande:
    jag säljer mycket barnprylar.egendesignade barnkläder mm
    Kan du inboxa ditt nick?
Svar på tråden vi i linköping 1