• Anonym (hmm)

Han vill hellre sätta på min röv en att göra mig på smällen?

Jag förstår inte riktigt, i nästan 1år har jag och killen min försökt skaffa barn men har inte blivit nån bebbe.. Ikväll när han ringde mig så bärjade vi prata om sex alltså vad han ville göra med mig.. då ville han tydligen sätta på min rumpa då sa jag varför inte det vanliga sättet jag vill ju faktikst ha barn och det vet du. jag till till svar då : Jag har försökt i 1 år bara spruta i dig och allt men ännu ingen bäbis, det kommer inte.

Efter att han sa så till mig började jag tänka och förstå allt.. han har tröttnat och bryr sig verkligen inte om jag skulle bli gravid eller inte för han tror ändå inte att det kommer hända. jag bad honom att tala sanningen vill han ha barm eller inte liksom? då sa han joo klart jag vill men vi måste ju försöka hela tiden. när han hörde att jag blev lite sur så sa jag att han kunde gå sätta på nån annan tjej så kankse hon blir gravid på direkt. sen så sluta vi prata om det hela.

Men jag känner att jag orkar inte mer!! Helatiden blir jag osäker på honom och specielt nu efter vad han sa ...jösses alltså..

• Svar på tråden Han vill hellre sätta på min röv en att göra mig på smällen?
  • Anonym

Hej!

Låter som om ni har det jobbigt. Men han kanske bara vill ha sex med dig och känna din närhet och inte tänka på att göra barn. Det kan bli för mycket om man bara tänker på det hela tiden och tillslut har man knullat sönder en bra relation. Ta hand om varandra och tänk inte på det hela tiden, jag vet att det är jobbigt och att när man väl har bestämt sig så vill man vara gravid på en sekund, men ibland bli det inte som man tänkt sig. Jag tror att du pressar honom för hårt, ha kul. Ta kontakt med din barnmorska, man kan få hjälp med ägglossningstabletter som gör att man får "bättre" ägglossning, är ingen bm, men vet att det finns hjälp att få.

Hoppas att det bli ett plus snart
    kram

• Anonym (6584)

Han känner sig mer som en avelstjur än en älskare. Ha lite sex med varandra, njut lite mellan varven. Tänk inte bara på slentrianmässigt bebisskapande hela tiden.

Sex skall vara roligt. Din kille verkar inte ha det så roligt om man dömer av hans reaktion.

• Anonym

Ja om du är up för ett stjärttripp så låt hnm få det :)

• AnnelieTyresö

Har du pco eller problem med din Sköldkörtel?

• redneck girl

ha lite kul mellan varven.han känner sig nog bara som en avelsgalt annars...

• NadiaMi

Men du har väl inte ägglossning hela månaden?

Vill du inte ha analsex så säg nej i vilket fall, men att säga nej för att du under några dagar varje månad vill försöka bli med barn känns tyvärr lite som en överreaktion.

Han vill ju bara avdramatisera det lite, ha sex för närheten och njutningen istället för bara i syfte att 'avla barn'. Något du också bör försöka ha för att närheten mellan er ska bli kvar och inte ersättas med ett 'jobb' eller en 'plikt'.

• Anonym
    MickeN1973 skrev 2009-09-05 08:47:08 följande:
    Han vill kanske ha en skitunge...
    Som min kille oxå vill ha då.
  • lill linda 82
    MickeN1973 skrev 2009-09-05 08:47:08 följande:
    Han vill kanske ha en skitunge...
    jag bara väntade på den raden.. haha
  • Anonym (hmm)

visst jag kanske blev lite vääl arg på honom men om han vet att jag så gärna vill ha barn varför ska han prata om analsex då? men men det kanske är så som ni säger att han vi njuta osv..

Jag tror faktiskt inte att jag har nån ägglossning alls, eftersom min mens är oregelbunden och jag får inget somhelst utslag på ÄL-stickorna.

Svar på tråden Han vill hellre sätta på min röv en att göra mig på smällen?