Han vill hellre sätta på min röv en att göra mig på smällen?
Jag förstår inte riktigt, i nästan 1år har jag och killen min försökt skaffa barn men har inte blivit nån bebbe.. Ikväll när han ringde mig så bärjade vi prata om sex alltså vad han ville göra med mig.. då ville han tydligen sätta på min rumpa då sa jag varför inte det vanliga sättet jag vill ju faktikst ha barn och det vet du. jag till till svar då : Jag har försökt i 1 år bara spruta i dig och allt men ännu ingen bäbis, det kommer inte.
Efter att han sa så till mig började jag tänka och förstå allt.. han har tröttnat och bryr sig verkligen inte om jag skulle bli gravid eller inte för han tror ändå inte att det kommer hända. jag bad honom att tala sanningen vill han ha barm eller inte liksom? då sa han joo klart jag vill men vi måste ju försöka hela tiden. när han hörde att jag blev lite sur så sa jag att han kunde gå sätta på nån annan tjej så kankse hon blir gravid på direkt. sen så sluta vi prata om det hela.
Men jag känner att jag orkar inte mer!! Helatiden blir jag osäker på honom och specielt nu efter vad han sa ...jösses alltså..