Vi flyttar till söder och vill lära känna andra barnfamiljer
Jag heter Ulrika och är gift med Anders. Vi är 30+ och har två barn. Liv 5.5 och Otto 3. Nu har vi gjort något vi drömt men som kanske inte är så vanligt. Vi ska flytta från den idylliska förorten in till "stan" med två barn. Vi har köpt en lägenhet på söder och i december går flyttlasset från radhuset i Vällingby till lägenheten på Hornsgatan 63. Det är sååå spännande och jag är övertygad om att allt kommer att bli jättebra. Det som känns viktigt för att hela familjen ska trivas är att hitta lekkamrater till barnen i närområdet. Här i Vällingby är de så vana vid att bara plinga på närmsta granne för att hitta någon att leka med. Så kommer det ju inte att bli inne i stan, men jag är övertygad om att det kryllar av roliga barn att leka med där också. Eller hur!? Med andra ord. Vi är jätteintresserade av att komma i kontakt med andra barnfamiljer som har leksugna barn i åldrarna runt 3 och 6 år. Gärna i närheten av Mariatorget eller Zinkensdamm eller söder överhuvudtaget! Vi är högst normala och alldeles väldigt trevliga människor ´Skulle vara kul att lära känna fler barnfamiljer på söder!
Känner att det här blev nästan som en liten kontaktannons! Ha ha ha
Vänliga hälsningar
Ulrika