Inlägg från: Havanna vs Neo |Visa alla inlägg
  • Havanna vs Neo

Bugaboo-tråd nr 19

Måste få fråga, har någon av er använt adaptern till acta graco babyskyddet. Jag har nämligen köpten en sån till min Bugaboo, men jag får de inte at funka. Den ska ju nämligen klickas fast men får det inte att klicka om jag inte vänder på babyskyddet och trycker allt jag kan. Men om så kan jag ju inte göra med ett liten bebis i precis {#lang_emotions_undecided}. Någn som haft samma problem?

• Havanna vs Neo

Nej det är inte åt fel håll, för på ena sidan har man två fästen den ska i och på andra ska den haka i en stång. Jag har en logico babyskydd

• Havanna vs Neo
    mamma på vift skrev 2009-09-06 16:22:36 följande:
    Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:59:54 följande: jag hade logico s tillsammans med adaptern och på min var man tvungen att hjälpa till med handen och dra i den röda haken som ska fästa runt stången....förstår du hur jag menar?
    Ahhh oki, förstår precis för det är just den som inte hakar fast runt stången, de andra två funkar perfekt. Men är det inte lite meckigt att göra det varje gång?
  • Havanna vs Neo

Jag kanske inte ska sälja den då. Men känner du att du haft mycket användning för den?

• Havanna vs Neo
    Champagne77 skrev 2009-09-06 18:49:04 följande:
    Vi har också logico S och precis som de andra skrivit så får man trycka i den runt stången själv, går snabbt o lätt när man väl har kommit på att man ska göra det . Vi har supermycket användning för vår - toppen om man bara ska in o handla att slippa byta till vagnen helt och hållet .
    Jag tror ni har övertygat mig att behålla den. Tack så mycket!
  • Havanna vs Neo
    Teresia78 skrev 2009-09-14 19:18:47 följande:
    ....någon som vet om det finns en vettig Bugaboo-butik i Amsterdam....? Plus så kan jag inte bestämma mig för vad jag ska ha för färg på toppsetet till nästa bebis, har en blå och mörkgrå bas till sittdel och liggdel plus en ny, orange åkpåse.... nu kör vi mörkblå bas, svart suffla och orange åkpåse *snyggt* men till nästa barn blir det nog grå bas, orange åkpåse och vilken suffla??? inte orange  gillar ju Paul Franks förstås, men vilken annars??
    Jag var där i sommar och letade och det finns ingen i centrala amserdam, däremot kan man åka ut till förorten (vilket vi gjorde) till en station som hette Stadion, där finns en butik. De hade inte något annorlunda än som finns här och de kostade ungefär samma som i Sverige.
  • Havanna vs Neo
    Teresia78 skrev 2009-09-14 19:42:35 följande:
    Rosa och orange? Lät spännande, men sambon lär endast låta sig övertalas till det om det blir en tjej  men du menar väl den nya rosa förstås?Havanna Vs Neo: Ok, tack för hjälpen. Sambon ska dit i veckan och tänkte bara om de hade några Bugga-grejer att fynda
    Det finns däremot en sida från holland med Bugaboo saker där de rear ut.
  • Havanna vs Neo
    Teresia78 skrev 2009-09-14 20:04:31 följande:
    ooh vilken? Oj, snyggare än det låter! Får väl hålla mig till UL om 5v så får jag se om jag kan övertala till rosa sen  jag kan tänka mig rosa till en kille också men jag respekterar ändå sambons åsikter om att inte ha rosa till killar
    http://www.babytrader.eu/shop/
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19