Bugaboo-tråd nr 19
måste få fråga, ni har säkert redan pratat om det men jag har isf missat, om bugaboo red kommer till sverige?
måste få fråga, ni har säkert redan pratat om det men jag har isf missat, om bugaboo red kommer till sverige?
den är SJUKT SNYGG ;)
du råkar inte sitta inne på vilka de utvalda butikerna är? och kanske ett capris?
den är SJUKT SNYGG ;)
du råkar inte sitta inne på vilka de utvalda butikerna är? och kanske ett capris?
den är SJUKT SNYGG ;)
sorry för alla inlägg...min dator är...knasig...
jag har "problem" med mina suffletter till cam. min svarta har varit pluffsig sedan dag ett, min röda har varit ok, men nu efter jag tvättat den för andra gången vägrar den att "styva" till sig när den sitter på vagnen, den hänger och pösar ihop sig lika mycket som den svarta. detta ser skitsunkigt ut! har jag satt på den röda fel eller vad kan ha hänt?
fö, så reklamerade jag mitt chassi för 4 eller 5 gången nu i helgen. i januari har vi haft vagnen i 2 år så lika bra att göra det innan. frågan är ju nu om det nya inte heller är ok vad man kan begära i pengar tillbaka. har läst här att vissa fått tillbaka hela beloppet och någon procentuellt efter hur länge de haft den. vad kan jag begära?? tycker att kan vissa ge alla pengar tillbaka borde alla få det och helst vill jag ju det.
jag kollade med bonti, dom hade reserverat men visste inte hur många de skulle få och de visste inte heller när de skulle komma...dom verkade inte så pigga på att lämna ut info!
jag har inte tänkt reklamera sufletterna!
jag undrar bara varför den ena blivit helt pluffsig efter en tvätt!
det skulle jag kunna göra, kontakta service, så långt har jag inte tänkt, tack =)
har pratat med konsumentråpdgivare och de säger att jag har all rätt att reklamera hela vagnen och få tillbaka pengarna. framför allt eftersom det är ett säkerhetsfel enl konsumentrådgivaren.
butiken har sagt att det är ok att reklamera hela vagnen, dvs att lämna tillbaka den men övertalar mig alltid att ta ett nytt chassi, så klart, då de slipper betala ut så mkt pengar.
så ett chassi till sedan tillbaka eller sälja beg med det nya chassit och köpa ny efter det kanske.
har för mig att det fanns en mailadress till en tjej på bugaboo som man kunde maila direkt?
iaf för kanske ett år sedan...någon som vet ngt om det?