-
Jag köpte min i NY på Baby Planet som ligger strax öster om övre delen av Central Park. De var jättetrevliga där och hade mycket på lager. Jag köpte travelbagen till och packade ner vagnen där inför flygningen, då var det ju inga problem.BamMyMan skrev 2009-09-11 20:08:18 följande:Det ljuva livet skrev 2009-09-11 16:21:40 följande: Nej? Är den för stor? *tusan* Med det kostar typ 1000 kr att checka in den...? Vart köpte du din vagn? -
Ha ha, ja det har du verkligen rätt i!Shoegirl skrev 2009-09-11 20:30:10 följande:Tja, den kostar ju ca $160 dollar så det låter ju bättre än betala $150 för frakten av lådan
-
Nu behöver jag lite smakråd!
Vilken åkpåse skulle ni välja till en cam i heldenim? Jag vill inte ha rosa eftersom jag hade rosa topset i somras och har tröttnat på det. -
Tack för alla färgråd på åkpåse! Det verkar vara flest som gillar den vita. Det är den jag har funderat på också men tvekar lite eftersom jag har en vit åkpåse från simpleworld att använda den kallaste tiden. Om jag bara kunde motivera att man måste ha flera för att variera sig med. Då skulle jag ta en vit, en röd och en gul paul frank!!
-
Vad konstigt att ni har så långa väntetider. Jag reklamerade mitt chassi direkt till Bugaboo för ett par veckor sedan eftersom jag hade samma fel som hyperballad. Ett nytt chassi levererades av UPS till min dörr ungefär en vecka senare. Det gick jättefort!!
MammatillO skrev 2009-09-18 11:06:31 följande:Det stämmer , jag har fått vänta på mitt fem månader men nu är allt förhoppnings vis löst .hyperballad skrev 2009-09-17 23:57:01 följande:är dock sur över mitt handtag (inte popnitarna som är sönder utan hela handtaget lossnar nere i navet), men ska tydligen få ett nytt chassi men de ligger efter i productionen sa tanten i butiken så det kommer om tre veckor... lagom kul. -
En liten färgfråga - är det samma röd på juliusåkpåsen och den röda canvasen? Jag har denim bas och tänkte att det vore snyggt med röd suflett till julius, men inte om det är olika röd!
-
Hålen för midjebanden till selen sitter inte på sidan som de europeiska utan mer bakom ryggen. Du får göra nya hål på sidorna, annars är det ingen skillnad.joasia skrev 2009-09-26 13:46:57 följande:hej, ar det någon som vet om det ar någon skillnad på topset inhandlat i USA och det man koper här hemma -tänkte av typen bälteshål m.m. Min svarmor är USA och erbjod sig att köpa... men jag måste få veta fort -
Hade de någon Julius-påse kvar?? Vilken köpte du?Vickan I skrev 2009-09-28 17:28:02 följande:Var och köpte mig en PF-åkpåse idag och ville bara säga till andra som kanske funderat på en också att de är 100 kr billigare på Bonti än på Kidzshopen eller NK . -
Å, den är ju så fin! Skulle passa perfekt till min Denim-cam. De är slut på Kidzshop nämligen och hon sade att de var slut hos bugaboo också så de inte kunde få in fler.Vickan I skrev 2009-09-28 18:26:14 följande:Köpte Julius, har en Scurvy också. De hade 1 st till Julius på Bonti Norrtullsg och jag tror de hade 1 st på Karlavägen också. Men de sa att de ev skulle få in fler?!