Inlägg från: MammatillO |Visa alla inlägg
  • MammatillO

Bugaboo-tråd nr 19

Någon ide att sätta ut camen på blocket? finns inga i norrbotten/västerbotten ute nu där ..

men vad ska jag sätta för pris?

Den är från 09 då jag bytt ut alla delar förutom hjul ( 08 och då är dom foam)

Brunbas med offwhitetopptyg ( myggnät,regnskydd,och manualer samt suflett och liggdelslock i brunt och en hemmasydd suffla) sålt iväg andra tillbehör.

(INGEN ANNONS!)
    Vill bara veta ca pris då alla andra finns söderut och det ej finns några Buggor till salu på blocket nu så man ev kan sätta högre pris pga av bristen på begagnade buggor i (norr/väster botten)

• MammatillO

glömde skriva en grej!

Ska jag skicka med Bugaboo frog chassit som jag haft cameleon ramen på eller ska jag sälja det separat ?

MammatillO skrev 2009-09-05 14:48:59 följande:
    Någon ide att sätta ut camen på blocket? finns inga i norrbotten/västerbotten ute nu där ..men vad ska jag sätta för pris? Den är från 09 då jag bytt ut alla delar förutom hjul ( 08 och då är dom foam)Brunbas med offwhitetopptyg ( myggnät,regnskydd,och manualer samt suflett och liggdelslock i brunt och en hemmasydd suffla) sålt iväg andra tillbehör.(INGEN ANNONS!)Vill bara veta ca pris då alla andra finns söderut och det ej finns några Buggor till salu på blocket nu så man ev kan sätta högre pris pga av bristen på begagnade buggor i (norr/väster botten)
  • MammatillO

In på msn pronto !

Noas mamma skrev 2009-09-06 20:33:37 följande:

sant! men den gula skulle nog bli jätte fin!
  • MammatillO

jag med

Joddan skrev 2009-09-06 21:06:23 följande:
    När ska Bugaboo förstå att vi vill ha fler färger... Jag vill ha mörklila!
  • MammatillO

Där satt du huvudet på spiken

modestyclara skrev 2009-09-06 21:08:26 följande:
    jo visst men frog är mer som en bättre version av cam
  • MammatillO

Nej.

BabyD skrev 2009-09-08 20:48:51 följande:
    Halloj. En lite fråga till er proffs Får en cameleon plats i en Frog transportväska?
  • MammatillO

vi är till för sånt

BabyD skrev 2009-09-08 20:58:04 följande:
    Vad synd... Tack för snabbt svar.
  • MammatillO

vad är en Bruno?

sara1981 skrev 2009-09-12 20:06:08 följande:
    Måste bara klistra in detta mail som jag fick på min bugga.. Den är såld nu, men jag hade satt ut den för 4000, som jag fick.. Tjaa,du får 1500 ditt bruno.Deal eller?!
  • MammatillO

Just därför fattar jag inte varför dom kommer ut med den nya buggan RED då dom verkar ha exakt samma kassa konstruktion på chassit = MÅNGA fler reklamationer isf.

Rätta mig gärna om jag har fel , men om dom inte fixat till chassi problemen på RED versionen så lär dom ju ha fler reklamationer i framtiden

AnniPanni skrev 2009-09-15 13:06:32 följande:
    Klart att det finns de med 4 kassa chassin Så länge Bugaboo envisas med den nya snyggare men åå så kassa konstruktionen så kommer reklamationerna att fortsätta.Jag har ju reklamerat tre stycken - inte använt det 4:e chassit än då Buggan inte har rullat på *harkel* 3 månader. Testade att köra buggan häromdagen och vart helt förskräckt .. jag ääälsar buggan men nu när Emmsan är 20 mån, 90cm lång o 16 kg så funkar den bara inte alls... Den är såååå ranglig med ett tyngre barn i *tyvärr*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19