Inlägg från: Mamma Kråkan |Visa alla inlägg
  • Mamma Kråkan

Bugaboo-tråd nr 19

Hej hej! *Äntligen* hittade jag hit igen....gud vad fin den nya svarta är *dregglar*
    När börjar ni andvända era åkpåsar? Vagnen måste bada men jag tänkte dra på det och svida om helt på den då jag gör det. Men funderade hela dagen igår på när man sätter i åkpåse.

Nu bloggar jag här igen :)
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-09-25 08:48:25 följande:
    Jag tänkte ta på åkpåsen idag men såg sen att det ska bli 18 grader på dagen. Men så fort det blir kyligare på morgonen tar jag på åkpåsen. Kanske nästa vecka?
    låter bra , går ju och sneglar på fina PF hela dagarna {#lang_emotions_wink}
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-09-25 08:51:49 följande:
    Har du en? Jag vill ha brun/brun med gula åkpåsen med giraffen. Jag måste ta det sista ur min sista vagnvinter. Dottern fyller ju 3 år i vinter.....sen blir det bara resevagn antagligen....*snyft*
    Jag har den med döskallen med matchande toppsett & vill ta på det nu...jo lilleman blir 2 i april så det är nog sista åkpåse vintern.
  • Mamma Kråkan
    Stargirl skrev 2009-09-25 10:18:49 följande:
    Ja men ta på den nu och vik ner den så att barnet inte hamnar helt i påsen. Så tänkte jag göra nästa vecka. Dottern sover ju i vagnen så hon behöver en filt iaf så åkpåsen kan ju börja användas nu.
    {#lang_emotions_laughing} smart....då ska jag tvätta och byta i helgen{#lang_emotions_laughing}
  • Mamma Kråkan

hej hej behöver lite smakråd av er exsperter då sambon bara suckar åt mig {#lang_emotions_wink}

Jag har brun bas med sandtopp från början, till vintern är det tänkt PF skury med den olivgröna åkpåsen till....men nu funderar jag på en åkpåse till & byta med är det super trist med en brun åkpåse till sandtoppen eller ska jag köpa en brun topp & en rödåkpåse {#lang_emotions_dreamer}

• Mamma Kråkan
    Vickan I skrev 2009-09-29 09:35:43 följande:
    Jag har brun bas med scurvy topset+påse. Jättefint tycker jag iaf . Men har haft det ett tag nu så börjat tröttna lite och ska byta nu tänkte jag.Jag hade nog hellre kört helbrun bugga med röd påse än brun påse till sandtoppen faktiskt.
    Hehe jo jag har haft skury sittdel med brun sommar suflett nu hela sommarn så jag är nästan lite trött på mönstret nu. Helbrun låter ju med fint.
    Stargirl skrev 2009-09-29 09:36:05 följande:
    Brun topp och en röd åkpåse!!! Det är snyggt! Eller brun topp och klarblå åkpåse *slurp* Eller brun topp och giraff åkpåse hahahaaa
    haha ja det gjorde det ju lättare{#lang_emotions_wink} klarblå har jag inte en funderat på{#lang_emotions_dreamer} Fast matchnings freak som jag är så vill jag helst att det kan  passa med någon av lillemans overaller.{#lang_emotions_embarassed}
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 09:38:34 följande:
    Brun åkpåse tycker jag är jättefint, men sand kommer aldrig att bli en favorit. Så jag röstar på en brun topp och röd åkpåse eller ännu hellre brun åkpåse om du kan tänka dig en helt enfärgad vagn (min favorit).Nu blev jag sugen på att svida om min bugga  Funderar på enfärgad marin. Får dock vänta tills mannen kommer hem med bilen...
    Jo jag har haft sanden på 2 dagar tror jag max jag vet i sjutton varför jag valde den för den är lite trist {#lang_emotions_undecided} hmm helbrunt skulle nog bli super fint till hans overaller nu när jag tänker efter. Hehe det kan jag tänka mig att du blev{#lang_emotions_wink} finns det möjligtvis en bild på helbrun hos dig?
  • Mamma Kråkan
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 10:44:58 följande:
    JuliaochNelly:
    Ååååå vad fin & så avundsjuk på din bruna saddelbag, jag har ännu inte hittat någon väska just för jag ville ha en brun som gick till basen. Men alla väskor är ju så sjukt stora.{#lang_emotions_undecided}
  • Mamma Kråkan
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 17:53:05 följande:
    Jag tycker också att denim är snyggare. Och framför allt lättare att matcha, marin passar i princip bara till andra blå och möjligen brunt. Framför allt tyckte jag att Colorblocks funkade fint också
    Jag måste bara säga att jag är helt galet imponerad av din bugga samling, var inne och spanade hos dig och wow jag är imponerad *hatten av*
  • Mamma Kråkan
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 18:15:58 följande:
    Det är inget att imponeras av. Det är fullt utblommad galenskap
    haha nää då...{#lang_emotions_wink} 
  • Mamma Kråkan
    Fröken Småland skrev 2009-09-29 18:21:19 följande:
    Inte?
    Nää det tycker jag bestämt inte...*dregglar*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19