Vickan I skrev 2009-09-29 09:35:43 följande:
Jag har brun bas med scurvy topset+påse. Jättefint tycker jag
iaf . Men har haft det ett tag nu så börjat tröttna lite och ska byta nu tänkte jag.Jag hade nog hellre kört helbrun bugga med röd påse än brun påse till sandtoppen faktiskt.
Hehe jo jag har haft skury sittdel med brun sommar suflett nu hela sommarn så jag är nästan lite trött på mönstret nu. Helbrun låter ju med fint.
Stargirl skrev 2009-09-29 09:36:05 följande:
Brun topp och en röd åkpåse!!! Det är snyggt! Eller brun topp och klarblå åkpåse *slurp* Eller brun topp och giraff åkpåse hahahaaa
haha ja det gjorde det ju lättare

klarblå har jag inte en funderat på

Fast matchnings freak som jag är så vill jag helst att det kan passa med någon av lillemans overaller.

Fröken Småland skrev 2009-09-29 09:38:34 följande:
Brun åkpåse tycker jag är jättefint, men sand kommer aldrig att bli en favorit. Så jag röstar på en brun topp och röd åkpåse eller ännu hellre brun åkpåse om du kan tänka dig en helt enfärgad vagn (min favorit).Nu blev jag sugen på att svida om min bugga Funderar på enfärgad marin. Får dock vänta tills mannen kommer hem med bilen...
Jo jag har haft sanden på 2 dagar tror jag max jag vet i sjutton varför jag valde den för den är lite trist

hmm helbrunt skulle nog bli super fint till hans overaller nu när jag tänker efter. Hehe det kan jag tänka mig att du blev

finns det möjligtvis en bild på helbrun hos dig?