Bugaboo-tråd nr 19
Ha-ha, sa finurligt att jag tittade in precis i dag da Lumix var har.
Det finns typ inte en enda barnstol i USA som ar "godkand" i Sverige. Det innebar egentligen bara att de inte har testats enligt svenska, eller europeiska matt, inte att stolarna faktiskt inte klarat av testningen sa att saga. Sjalv har vi haft bade en Peg Perego stol och en har nu en Graco till tvaan. Graco ar saaaaaa mycket battre. PP blev trang pa tre manader och da ar varan tjej, (forsta barnet), inte sarskilt stor av sig. Vi har en Graco Be Safe tror jag det heter. Jag tror att du utan problem kan ta med dig bilstolen till Sverige och anvanda den dar, men jag vet inte vad som hander om ni blir stoppade av polisen och vad de sager. Formodligen inte for mycket sa lange stolen sitter bra.
SA, nu till min fraga ni Bugga-experter. Jag har helt plotsligt fatt 2 timmar nastan egentid tre dager i veckan da dotera gar i skolan da, och skulle verkligen vilja komma igang och springa lite da. Grejen ar ju den att lillebrorsan hanger med da, sa jag maste springa med en vagn och vi har verkligen inte plats med en vagn till i varat hushall. Gar det att jogga/springa med en bugga tror ni? Min man havdar starkt nej, men jag vet inte om jag tror pa honom. Jag vill inte bara ga ut och ga pa promenad med killen, jag vill schvittas lite!!