Inlägg från: freakfia |Visa alla inlägg
  • freakfia

Bugaboo-tråd nr 19

Hmmm, jag funderar på... Om man kan ha PF´s skurvy åkpåse till RED?
    Topsettet borde iaf funka :)

• freakfia

Jag har seriösa "villha"-problem... Jag ska hålla mig i skinnet tills mannen säger oki :)

(Läs; seriös övertalningskampanj pågår )

• freakfia

Har ju en treåring som kan åka i den gamla buggan ett tag, istället för skruttiga Brion... Eller så kan man ju sälja den gamla.. *tänktänk*

• freakfia
    Stargirl skrev 2009-09-23 11:23:58 följande:
    Mmmm....svårt. Hellre en Bugaboo än en Brio vänta på den nya Bee och sälja den gamla Cameleon sen och ha den nya Bee till din 3 åring vagntiden ut...det ska jag ha
    Sicka problem... Min mamma påstod för en stund sedan att detta var ett typiskt I-landsproblem. Förstår inte alls vad hon menar :P
  • freakfia

Loggar ut från Kidzshop med ett fånigt leende i fejjan :D

• freakfia

Vickan I skrev 2009-09-23 21:17:56 följande:

Har du bokat en nu ?
    Jajemän! Nu hoppas jag att den kommer på angivet datum... Eller ja, ska man vara petig så hoppas jag att den kommer innan dess, men det är bara femåringen inombords som fortfarande tror att det är möjligt ;)
  • freakfia

Åååååh! Va frustrerande!
    Nu hade jag bestämt mig för att sälja camen, osså gled handtaget en hel dm när jag drog den! Innan har handtaget glidit typ en cm bara, och jag har haft för vana att alltid lyfta vagnen i bärhandtaget. Typiskt!
    Jag skulle inte vilja köpa en vagn med det handtaget själv :(

• freakfia

Vickan I skrev 2009-09-29 10:47:55 följande:

Fast jag tror de vagnarna går ändå, dock lite billigare. Ska nog sälja min gamla cam också och den glider också (på höger sida mest). Int en dm, men en del ändå. Tycker man ser annonser med glidande handtag och de verkar gå ändå.
    Hmmm.. Får nog mejla Bugaboo och se vad de säger. Vagnen är bara använd i knappt åtta månader ju :P
  • freakfia

Vickan I skrev 2009-09-29 10:58:02 följande:

Ja men då borde du ha garanti ju? Eller har du köpt den beg också?
    Nej, denna gången köpte jag ny:) Fick bara en smula panik när handtaget släppte så mycket. Så ofantligt dålig tajming :P
  • freakfia

Fröken Småland skrev 2009-09-29 11:02:29 följande:

Reklamera och sälj sen med nytt chassi.
    Det är planen, nu när jag har lugnat ner mig lite :D
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19