Inlägg från: FruFA79 |Visa alla inlägg
  • FruFA79

Bugaboo-tråd nr 19

Jag har kört med vår Cam-Bugga sedan mars, men inte undehållit den på ngt annat sätt än att hålla den ren och snygg. Nu läste jag om siliconspray, hur och var??

Min himmelbit 09.03.17
  • FruFA79
    Jossanjo skrev 2009-10-07 14:47:18 följande:
    Jag skulle fått min vagn i måndags sa dom på Kidz när jag beställde, idag fick jag fakturan men ingen vagn i sikte, skall man ringa?Kom att tänka på det nu när jag såg att någon annan fått problem..
    Jag beställde Bugaboo-åkpåse till vår Cameleon förra veckan från Kidzshop, betalade med kort och fick bekräftelse per mail. Men när det gått 4 dagar så började jag undra vart åkpåsen tagit vägen... Pengarna var ju dragna på kontot redan. Mailade och fick till svar att paketet visst legat på utlämningstället sedan 2 dagar tillbaka. Åkte dit och ficks svar att de väntade paket samma e.m. Och då kom den = 6 dagars lev.tid, inte 1-2 som de lovat!
  • FruFA79
    modestyclara skrev 2009-10-07 18:12:46 följande:
    jag tror det är nåt strul med schenker jag, de verkar ha glömt några hästar ute på sommarbete
    Ja, må så vara, men det är ju störande som kund...
  • FruFA79

Jag har nyss köpt offwhite åkpåse till Buggan, och vill såklart ha matchande skötväska till. Ngn som vet vad Bugaboos nya skötväska i vitt läder kostar? När går det att shoppa, vart isf?

Min himmelbit föddes 09.03.17
  • FruFA79
    modestyclara skrev 2009-10-10 12:41:43 följande:
    de andra i canvas kommer kring tionde okt står det på kidz, har för mig att canvas kostar kring tusenlappen och läder 1500-2000kr? kolla om du hittar nåt här: familjenkidz.blogg.se/ finns fina bilder på den en bit ner iaf
    Åhhh, TACK... Vill ha den i vitt läder{#lang_emotions_tongue_out}
  • FruFA79
    Stargirl skrev 2009-10-10 13:03:24 följande:
    Jag måste säga att den är ursnygg i vitt läder. Sådär lyxig men ändå ren och avskalad.
    Exakt rätt ord! Den kommer bli sååå snygg till offwhite åkpåse... Hoppas att den går att shoppa snart!!
  • FruFA79
    thj skrev 2009-10-10 13:17:01 följande:
    VART shoppade du din vita Bugga-skötväska?
    Har varit inne på kidzshop, men där finns den inte att klicka hem ännu{#lang_emotions_frown}... Måste ha den snart!! *smått desperat*
  • FruFA79

Vi köpte en Bugaboo Cam på 1Klass i januari 2009. Nu börjar styret glappa, eller hur skall jag beskriva det... När man drar ut handtaget för att göra handtaget högre (min man är jättelång - jag jättekort) så åker det ner i botten igen. T.ex när man drar den på gräsmatten ex... Är det ok, eller skall man ringa 1Klass??

• FruFA79
    Shoegirl skrev 2009-11-29 15:53:42 följande:
    så klart det inte är ok. Ring 1Klass och reklamera!
    Ok, men jag har hört att de är svåra med reklamationer... Vi HAR dragit upp vagnen för vår yttertrappa (tre steg) ett otal gånger. Men det skall den väl tåla??
  • FruFA79

TACK för era svar ang. min Bugaboo och det glappande handtaget... Jag har ringt till 1Klass nu, och de kände till problemet. Jag lämnade chassinr, som de skulle maila ner till Bugaboo. Förhoppningsvis får vi ett nytt chassi.

Min himmelbit föddes 09.03.17
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19