Bugaboo-tråd nr 19
Visst borde väl den här passa till PF skurvy?
http://www.tradera.com/Petunia-pickle-bottom-skotvaska-perfekt-till-bugaboo--auktion_97736797
Visst borde väl den här passa till PF skurvy?
http://www.tradera.com/Petunia-pickle-bottom-skotvaska-perfekt-till-bugaboo--auktion_97736797
Åhhh vad jag blivit sugen på denim vagn med röd påse! Eller min offwhite borde ju vara fin till också. Eller röd topp till min grå bas. Kan inte bestämma!
Alltså, hur varma är bugaboos åkpåsar egentligen? Jag tycker den känns lite tunn, själva "locket" alltså, eller har jag fel? Jag bor i norra norrland och vi har ju rätt kallt om vintrarna
Tänkte först kanske ha ett skinn under påsen, men det kanske inte rymms? Nåja, jag får prova mig fram helt enkelt ![]()
Brrr!

Sitter Elodie påsarna helt värdelöst i camen eller? Måste ha en varmare än buggans egna under den kallaste vintern. Elodie eller lodger. Men prickiga elodie hade varit sååå fin till röd topp ju!
Jag bor i Luleå och har en cam
Köpte en ny på Asko här i Luleå. Vi har ju rätt mycket snö här också på vintrarna, och jag har ännu inte hunnit prova på hur det är. Blir spännande!
Vi hade också en teutonia först, som jag sålde efter 5 månader när buggabehovet blev för stort
Haha. Jag har vinterhjul till, men det återstår ju att se hur mycket de kommer användas. Hade vi bott i hus så hade jag nog köpt typ en gammal (och väldigt billig) emmaljunga eller brio att ha tex om man måste ut med hunden/till dagis osv de dagarna då det har toksnöat och inte kommit någon plogbil. Annars tror jag att buggan kommer funka perfekt även här ![]()
Vi fick buggan när Milla var 5,5 månad så då moterade vi sittdelen direkt. Liggdelen ligger ouppackad och väntar snällt på nästa barn 
Hej experter! Om jag nu ska köpa en annan, varmare, åkpåse än buggans egna. Tror ni lodger bunker eller elodie är bäst/varmast? Vi har ju rätt kallt här uppe. Nu är det liksom "bara" -7 grader och påsen börjar redan kännas kall. Frågan är bara vilken man ska ha? Har aldrig klämt och känt på lodger IRL, så jag har ingen aning om hur den är. Vad tror ni, vilken ska man välja?