Inlägg från: JooCee |Visa alla inlägg
  • JooCee

Bugaboo-tråd nr 19

Jag står i valet och kvalet mellan en cameleon och en crescent diva.. Ge mig själv till varför jag ska välja Buggan och inte Divan? =)

• JooCee
    JooCee skrev 2009-10-16 14:37:57 följande:
    Jag står i valet och kvalet mellan en cameleon och en crescent diva.. Ge mig själv till varför jag ska välja Buggan och inte Divan? =)
    SKÄL ska det så klart stå, inte ska jag ge bort mig själv heller. =)
  • JooCee
    Stargirl skrev 2009-10-16 15:47:26 följande:
    Oj, jag trodde inte man valde mellan en Cresent och en Bugaboo. Jag trodde att det var helt olika kundgrupper. Men jag tycker att Cresenten är HEMSK!!!! Otroligt otroligt plastig, sladdrig och billig känsla. Men förstår om det hänger på priset. Men nu ska ju Kidzshop ha ett erbjudande med en fullt utrystad Bugaboo Frog (som är en cameleon liknande vagn som säljs i USA) komplett med åkpåse, parasoll och skötväska för 7500. Då får man en orginal Bugaboo fast mycket billigare
    Haha, nej det handlar inte om priset.. Jag tycker den verkar praktisk med de infällbara hjulen och lockas lite av att dom har vunnit priser för den osv.
  • JooCee

Haha! Nu ska jag alltså bara övertyga sambon oxå.. Han tycker det är exakt samma vagn.

• JooCee

Tack för all hjälp! Nu är buggan beställd och på väg.. Det gick undan! Det blev en mörkgrå bas och svart topp.. lite tråkigt kanske, men det känns som bra som bas, man lär ju ändå förnya den titt som tätt.

• JooCee
    Stargirl skrev 2009-10-16 17:47:13 följande:
    Hahhaa...du var då inte svår att övertyga Grå bas med svart topp är ju perfekt då kan man byta sen när man tröttnar....för det gö man till slut Buggans svarta skötväska (den nya) är superbra om ni inte bestämt ngt om en skötväska ännu.
    Jag visste nog vad jag ville ha egentligen.. Det var mest sambon som var osäker men jag drog på charmen! Tack för tipset om skötväska!
  • JooCee

Behöver man snö-hjul förresten? Bor i sthlms förort! Kommer säkert gå i skogen i bland och så där.. men funderar på att köpa en billig skruttvagn på blocket för de ändamålen eventuellt. Eller fixar buggan det?

• JooCee

Vad ska man diskutera här om man inte får "svammla"? Förstår nog inte riktigt skillnaden på allmänt snack om vagnarna och svammel? Hmmmm

• JooCee
    lovelylocks skrev 2009-10-17 20:50:35 följande:
    åååh tackar tackar. Den är mörkgrå i basdelen med sandfärgat (?!) beige topset. Jag valde vagn, gubben valde färg och jag nämnde inte att man kan byta hur lätt som helst :P ngn som har ett rosa topset att kränga? mohahahahahahahhahahahahaha
    Hahahaha.. känner sååå igen mig.. Jag fick viljan igenom ang vilken vagn, sambon fick välja vagn och valde helsvart. Här ska pimpas!
  • JooCee
    modestyclara skrev 2009-10-18 08:41:25 följande:
    vad har ni för vagn då?
    En Bugga Cam e beställd och på väg! mörkgrå/svart
  • JooCee

Fröken Småland skrev 2009-10-18 11:06:01 följande:

Jag går mot strömmen och säger att jag tycker att grå/svart är en jättesnygg kombo. Visst, lite trist men ohhh så stilren och smäcker. Där kommer buggan och dess design verkligen till sin rätt utan att en massa plottriga färger stör intrycket. Sen gillar jag många/starka färger också, det finns en klädsel till varje dag på året helt enkelt
    Jag tycker så klart oxå att den är snygg, hade sambon valt något helt galet hade jag ju sagt i från. Det känns som en bra pimpningsgrund med grå o svart! Jag gillar inte för mycket plotter och färger, men lite är alltid kul!

Dock är jag helt värdelös på att sy.. hur svårt är det egentligen?
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19