Bugaboo-tråd nr 19
hej, ar det någon som vet om det ar någon skillnad på topset inhandlat i USA och det man koper här hemma -tänkte av typen bälteshål m.m. Min svarmor är USA och erbjod sig att köpa... men jag måste få veta fort
hej, ar det någon som vet om det ar någon skillnad på topset inhandlat i USA och det man koper här hemma -tänkte av typen bälteshål m.m. Min svarmor är USA och erbjod sig att köpa... men jag måste få veta fort
tack, nu ska svarmor fa shoppa
för visst ser det ok utn med de extra hålen?
vad blir det for finess med den nya stabradan? visste inte ens att det skulle komma en ny
hej tjejer- har nagon tips på vad man ska rengöra ett parasoll med? det var visst supersmutsigt...
fresten, vet ni om man kan köpa åkpåsar i alla färger som funnits till cam eller tas vissa färger bort. Jag vill namligen ha en åkpåse i den gamla oranga färgen - finns de nya i affär eller maste jag leta begagnat? Den vore ju sa fin till min bruna och orange molnsufflett
oj, ni som har blocket vanan inne - vad kan man begara for pris for en akpase i nyskick? fargen ar offwhite. Maste salja av lite - annars blir nog min make tokig pa mig