• jippy

Bugaboo-tråd nr 19

Vad har ni för skötväskor? Jag har hört att det är få väskor som passar Buggan, stämmer det? Nån som har nåt tips på en lite mindre skötväska? Jag har tittat på Ju-Ju-Be Between, men den finns bara i så galna mönster! {#lang_emotions_sealed}

• jippy
    panzermensch skrev 2009-09-24 21:50:27 följande:
    Petunia
    Var köper man dem? Hittade inte så mycket på nätet. 
  • jippy
    imaj skrev 2009-09-27 10:10:42 följande:
    Här kan du se den nya Bugabooväskan. familjenkidz.blogg.se/2009/september/bugaboos...#comment Tycker den är supersnygg, dock så är den inte gjort för att hängas på vagnen (d.v.s. inga krokar att hänga i) men man kan ju ändå hänga den med axelbandet om man vill .
    Men vad konstigt att Bugaboo gör en skötväska som inte ska hängas på vagnen?! {#lang_emotions_surprised}
  • jippy
    Stargirl skrev 2009-09-27 10:53:00 följande:
    Ingen vagn har skötväskor som ska hängas på vagnen Det har med säkerheten att göra. Det står till och med i manualen.
    Där ser man. 
  • jippy

I många annonser på blocket står det att gamla chassit till cameleon är bättre än det nya. Stämmer det, vad är det som är bättre?  

• jippy
    Stargirl skrev 2009-09-28 13:23:34 följande:
    Näe, varför skulle det vara bättre?
    Jag vet inte. Har sett det ganska ofta i annonser på blocket och tradera. Skulle ju vara konstigt om det gamla var bättre tycker man. 
  • jippy
    Stargirl skrev 2009-09-28 13:26:32 följande:
    Aaaah, kanske menar de på att i tidiga produktioner fanns det risk att handtaget glider lite ur sina positioner. Men alla har ju fått sina utbytta.
    Själva teleskop handtaget? 
  • jippy

En annan fråga om chassit. Jag monterade ihop vår nya bugga i helgen och handtaget (hela) går att vicka på lite, sitter liksom inte helt fast. Ska det vara så? 

• jippy
    Miss Boring skrev 2009-09-28 13:32:51 följande:
    Ja, några gled (=förlängdes ofrivilligt) vid t ex körning i trappor (som man inte ska göra...) Gällde nya modellen med snäppfästen, men ska nu vara utbytt för de drabbade + tillrättat i produktionen. Var dock inga problem på det sk gamla (som många tycker fulare) chassit. På det stora hela är chassina mycket lika varandra och alla delar är kompatibla te x.
    Jaha. Okej. Så om man har en ny så finns det ingen risk för det då? 
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19