Inlägg från: rackar2 |Visa alla inlägg
  • rackar2

Bugaboo-tråd nr 19

Jag blir också sugen på en Swift när jag läser här.... Har "bara" två vagnar nu, en cam och en P&T. Minstingen är 1 år och mellan är 4 år. Har ibland tänkt tanken att man kan klara sig utan P&T. Men nja....... ibland behöver mellan åka vagn. Även om det inte är ofta! Till vardags så går han och han är jätteduktig! Tycker också att P&T är så bra om man är ute på heldagsutflykter, går att packa massor i den!

Provkörde Swiften för någon vecka sedan, den var underbar. Är annars en gammal UJ fantast!

• rackar2

Det kanske är lite så att är man "vagnälskare" så blir det lätt lite annat vagnprat också? Vet att det finns svammeltråd! Älskar vår bugga och den används dagligen! Inte många vagnar som har stannat över ett år hemma hos oss...... Det har buggan gjort!

Vad skaffar man för intresse sedan när yngste sonen inte längre åker vagn? I och för sig är han bara 13 månader och kommer åka vagn läääääänge än. Men sedan? Några fler barn blir det inte, tre små killar räcker!!

• rackar2

Det vore en idé, tror mera på en docka än på att skaffa hund, hi hi. Undrar om jag skulle bli idiotförklarad!!

Skämt å sido, två år till kan jag nog om jag har tur få köra runt minstingen. Vem vet, tänk om intresset bara försvinner en vacker dag!!

• rackar2

Har en liten fråga, fungerar Bee åkpåsen i Cam? Förstår att den inte sitter som gjutet men det jag funderar över om hålen för sele stämmer? Eller är det tvärkört att sätta Beepåsen i Cam?

• rackar2

Tack för svar! Förstod nästan att det var så, typsikt!

• rackar2

Jag sålde en Bee åkpåse helt i nyskick för 750 kr på Blocket. Annonsen var ute några timmar innan åkpåsen blev såld. Blev förvånad att det gick så fort.

• rackar2

Men nog måste buggans åkpåse räcka även på vintern om barnet har ordentligt med ytterkläder på sig? Min plutt är nu 14 månader och när det blir kallt så har vi POP vinteroveraller. En filt kan man förstås alltid lägga över också om det blir extremt kallt.

Sådant här ska man egentligen inte fundera över när det är tredje barnet..... Men har inte haft bugga till de äldre barnen. Har inte orkat prova OTH påsen i vagnen än heller, den är tjockare.

• rackar2

Ang symönstret på T. Med tanke på hur den hemgjorda sufletten ser ut skulle jag inte betala ett öre för mönstret...Jag tänkte om hon använt mönstret till att sy lanskapssufletten......
    OBS - inte mina auktioner jag pratar om.....

• rackar2

Sufletten har ju bud! Verkligen märkligt!

Grytvantar var en toppenidé! Undrar hur många det kan bli?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19