Inlägg från: Greksmurfen |Visa alla inlägg
  • Greksmurfen

Bugaboo-tråd nr 19

hejhej!.. täbnkte bara höra lite vad kan man tänkas betala för helt ny topplocksset med fleece/canvas varav en är med paul frank...

har en nystå bräda kan ja ha den till min bee lr fukar den bara till cameleon?? inhandalde den på konkurs igår å tyvärr fattades de två knippsarna som man sätter om vet ni vart man kan få tag i dem??

• Greksmurfen

hejhe...hmmm ska lägga ut lite på blocket. har en en del nya topptyger både fleece å canvas... men vet inte vad ska man sätta för pris...vill ju bli av med dem?? ni som har sålt vad brukar dem gå för å vad brukar ni sätta för priser... en är ju med paul frank med...
    (obs ingen säljning, bara tips)

• Greksmurfen
    panzermensch skrev 2009-10-22 15:58:52 följande:
    fleece 500 canvas 600-700 PF = 800
    oki=).. å då är dem helt nya med lr gäller det begagnat??
  • Greksmurfen
    panzermensch skrev 2009-10-22 16:29:37 följande:
    Är vad jag skulle ge för helt nya /alt endast proade så av "idioter" kan du få mer av snåljåpar max som mig
    HAHAHA.... oki.....lägger nog ngt mellan itng då.. som sagt man vill ju bli av med det å ite ha det kvar=P...
  • Greksmurfen
    StaffenAssar skrev 2009-10-22 16:47:24 följande:
    Fick 750 kr för mitt nästan oanvända i svart canvas, dagen efter jag lade ut det Fast fick förstås många prutmail också.
    aha... la du ut det för 750kr då lr?? vilka färger bruka gå bäst??
  • Greksmurfen
    StaffenAssar skrev 2009-10-22 17:26:24 följande:
    Japp, lade ut för 750... Vilka färger som går bäst vet jag inte, men fick måååånga svar på mitt svarta iaf, ända till annonstiden gick ut. Tog inte bort den eftersom jag försökte sälja en liggdel också, men det gick inte så bra.
    OJ.....kan man begära samma för fleece??...tro två av dem ja har e fleece..
  • Greksmurfen

Gah blir galen på blocket.. ska lägga in en del nya bugaboo till behör, sedan e det en emmaljunga vagn å en sulky... den säger hela tiden att det maåstevar samma varor i samma kateogorie....
    MEn hallå jag e ju i kategorin barnvagnar å tillbehör........

nån som vatt med om det??

• Greksmurfen
    Stargirl skrev 2009-10-23 16:28:06 följande:
    Kanske för att folk skriver en sak i rubriken och sedan har de andra varor i annonsen. Eller tvärtom. Testa att lägg ut dem separat?
    nu gikc det äntligen var tvungen å lägga till til behör till bugaboo camelon VAGN så nu när ja la till vagn så funkar det ... åååhhh vad irriterande... skönt att slippa tänka på den mer nu iaf=)
  • Greksmurfen
    Miss Boring skrev 2009-11-27 15:38:07 följande:
    84 med kartong och 60 utan har jag för mig.
    jag skickade ör 60kr utan kartong och 72kr med=).. med schenker va det billigare...iaf genom tradera....
    mamma till Maximilian född 081028
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19