Inlägg från: panzermensch |Visa alla inlägg
  • panzermensch

Bugaboo-tråd nr 19

Havanna vs Neo skrev 2009-09-06 15:57:04 följande:
    Måste få fråga, har någon av er använt adaptern till acta graco babyskyddet. Jag har nämligen köpten en sån till min Bugaboo, men jag får de inte at funka. Den ska ju nämligen klickas fast men får det inte att klicka om jag inte vänder på babyskyddet och trycker allt jag kan. Men om så kan jag ju inte göra med ett liten bebis i precis . Någn som haft samma problem?
    Hmm när vi satte i vår vek vi in piggarna fram in under pinnen på stödet där och klicka i bak. Vi hade auto baby.. vi använde det en hel del var ju så skönt när man skulle handla och slapp flytta barn och ha med hela lig/sittdelen
  • panzermensch
    Kajsan skrev 2009-09-07 15:18:16 följande:
    Nä, det är ju inte riktigt så att man blir superchockad
    är ju för fan en rullande plastfolie
  • panzermensch
    madde4 skrev 2009-09-07 21:57:58 följande:
    Åkpåse-fråga igen Har någon testat en 7 A.M. åkpåse i buggan? Passar den bra i så fall? Blev lite sugen på en rosa sådan, tror det kan bli snyggt med sand bas, brun suflett och tandoori petunian! Hänger ni förresten väskan på "skummgummit" eller nedanför? Kanske någon har bild? Har satt min på skumgummit men den vill glida ner litegrann efter att den suttit på ett tag, så blir lite tveksam på hur den ska sitta...kanske man måste spänna åt den lite då och då
    Ska funka super min är dock i påse än Kajsan vet dock!
  • panzermensch
    madde4 skrev 2009-09-08 10:26:02 följande:
    Den ljusrosa var ju också jättefin, nu kommer jag inte kunna bestämma vilken jag vill ha Provade spänna om den och nu sitter den bra, för såg lite knasigt ut om man satte den nedanför. Kanske kardborrena "lossar" lite då man har på den ett tag Min sitter i stort sett fast på vagnen hela tiden.
    Den ljusrosa är helfin.. riktigt puderrosa !
  • panzermensch
    imsa skrev 2009-09-16 22:06:26 följande:
    precis så tänker jag med och enl konsumentvägledaren är det så. men Bonti där jag köpt min säger helt annat. att man räknar ut någon procentsats över hur läng tid jag haft den osv så får jag tillbaka kanske hälften om ens det. vilket känns fel.
    Då får du hänvisa till ARN
  • panzermensch
    Fröken Småland skrev 2009-09-23 07:20:26 följande:
    Det brukar klagas här i tråden över att det sällan säljs några lösa ramar till Bugaboo. Nu ligger det ramar för Gecko, Frog och Cameleon ute på Tradera - samtidigt!
    jag vet, tipsa inte folk *vill ha en*
  • panzermensch
    Fröken Småland skrev 2009-09-23 09:01:31 följande:
    Nejdå, det vågar vi inte Vad skall du göra, bygga en vagn? Eller bara alternera ligg- och sittdel till de två minsta?
    Måste ha sitt resp liggdel, minstingen vill inte sitta och ibland har jag mellantjejen så rä skönt att kunna köra henne då.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19