Bugaboo-tråd nr 19
Det är väl ingen skillnad alls på vagnarna som inte har det nya högre priset? Dom höjde ju priset i våras väl.
Det är väl ingen skillnad alls på vagnarna som inte har det nya högre priset? Dom höjde ju priset i våras väl.
Vad är det för skillnad på vanliga canvas och nya fleecen, vilket är bäst? :)
I förrigår köpte jag en cam med grå bas & rosa topp till min 1 åring. Så otroligt nöjd, har velat ha den rosa ett bra tag nu
Undrar bara hur jag ska göra med liggdelen, OM det blir syskon så blir det om 2 år tidigast, hade ni sålt eller behållt? Kan man köpa endast liggdel sen ifall vi väljer att sälja den?
Köpte en rosa cam ny från butik för nåra veckor sen.. När jag hämtade den så hade dom satt på den rosa åkpåsen, som jag ville.
Nu när jag tog bort åkpåsen så är ryggstödet grått, ska inte den vara rosa??
Hehe nu förstår jag inte alls, ska jag ha ett rosa ryggstöd eller inte?
Men gud vad konstigt att jag inte fick de då??
Den borde dom väl ha satt på innan dom satte på åkpåsen isåfall.. Eller vart kan dom ha lagt den då? Very strange
Ja det som är på bilden, dvd, myggnät i varukorgen, regnskydd och liggdelen som var inplastad.. Då är det bara att gå tillbaka och hoppas på att dom har kvar en då?
Skrev i tråden för några dagar sen att ryggstödet var i fel färg.. Jag har grå bas och rosa topp, men förtillfället har jag bara en rosa sufflet och resten grått och de stämmer ju inte?? Har kollat igenom påsen där liggdelen låg i och där finns inget rosa förutom locket till liggdelen.
Så hoppas att butiken löser detta??
Åkte till butiken idag och sa att jag troligen saknade en klädsel bit så att säga.. Och dom blev tveksamma, dom var inte hundra på att det skulle vara rosa ryggstöd. Så det blev lite debatt mellan personalen.
Sen gick ena tjejen ut på lagret och kollade och där låg en liten låda med mitt rosa ryggstöd :) Som tur var! Dom bad såååå mycket om ursäkt iaf.. Och det var ju bra, dom har ju faktiskt tabbat sig.
Kajsan - jaa det gjorde den, ett rosa lock.
Shoegirl - eller hur! jag sa att jag hade kollat på kort på nätet osv. Den ena som jobbar där har till och med en cam själv. Men hon sa att hon var osäker ändå? Men nu är de löst iaf.
Tänkte fråga om nån har nått bra sköteväske tips? Har en Skiphop Dash Deluxe men den är röd och det matchar sådär med det rosa och gråa
Det funkar ju men vill ha nån annan.. Elodies stroller shopper, sitter dom bra?
Vilken färg på skötväska är snyggast till grå bas och rosa topp? :) Grått måste va ganska snyggt va? Vart kan man se bugaboos skötväskor, är dom bra??
Åh va bra, jag behöver också en ståbräda! Fast tvekar, det känns som att det är lite krångligt att köra med den? Då väntar jag på den nya modellen, även fast jag inte vet skillnaderna :)
Stargirl - i bildtråden när du har liggdelen på vagnen, är skötväskan en Carry All Floral du har då? Isåfall, är den bra och var de snyggt?
Sitter en OiOi carry all bra på cam? Nån som vet om den gråa floral passar bra till den gråa färgen på basen?
tezzi152 - hehe jag vill veta nuuuu :) Ta en bild om du kan o vill
Använde regnskyddet idag för första gången - shit, det tog tid innan jag förstod hur det skulle vara! Nu när jag vet 100 hur den ska sitta så kanske de går snabbare att få på det?? Känns som man drar sönder den när den ska runt ramen.. Använder ni deras egna eller har ni köpt nått annat också? Den är ju snygg.. men lite krånglig.
Berit82 - barnvagnscentralen i borås har väl kvar bugaboo? :)