Inlägg från: annlu748 |Visa alla inlägg
  • annlu748

Aha okej då vet jag...men var kan jag hitta grönt? har inte sett det på bugaboos hemsida...

• annlu748
    Nåt annat skrev 2009-09-09 09:34:12 följande:
    frågan har säkert ställts tidigare... Vilken ståbräda är bäst till camen?? är det deras egna eller finns det nån annan som e smidigare??
    Ja det undrar jag ockås. Så hörde jag ju att det skulle komma en ny ståbräda. Ska den nya vara smidigare att ta av och på eller är det bara att den ska passa till bee´n också?
  • annlu748
    Stargirl skrev 2009-09-09 16:53:51 följande:
    Ska passa båda. Smidig och enkel att ta på. Ska bli levererad inom ett par veckor till butikerna.
    Tack
    Skulle du vänta med att köpa en bräda då...och köpa den nya? Är det fler fördelar med den nya? Finns det några prisuppgifter? Bilder? 
  • annlu748
    Stargirl skrev 2009-09-09 18:12:08 följande:
    Vet inte....kan svara nästa vecka efter att ha sett den på mässan. Har redan lovat att lägga in bilder på den nya Bee i bloggen på torsdag! Så håll utkik. Jag fotar även brädan och om det finns andra nyheter. Brukar göra det varje år
    Härligt med mässor, jag vill också gå på mässor. Det är det bästa jag vet =) är det en barnvagnsmässa eller barnmässa? Var är den någonstans? Eller är det bara en mässa för försäljare kanske?
  • annlu748
    Stargirl skrev 2009-09-09 18:12:08 följande:
    Vet inte....kan svara nästa vecka efter att ha sett den på mässan. Har redan lovat att lägga in bilder på den nya Bee i bloggen på torsdag! Så håll utkik. Jag fotar även brädan och om det finns andra nyheter. Brukar göra det varje år
    Okej då vet jag. Har du kanske lust att bjuda in mig till ditt konto så jag kan få titta på dina fina bilder då? Eller lägger du upp bilderna i bildtråden? Blir ju sååååå nyfiken =)
  • annlu748

En liten fundering, vad skulle ni betala för en begagnad denimklädsel limited editon?

Tror ni denim är snyggt ihop med orange? Någon som har bilder på en sådan combo kanske?

• annlu748

Det är bara topklädseln inte hela sittdelen, men varukorg ingår också

• annlu748
    Joddan skrev 2009-11-10 09:41:10 följande:
    Hej hopp! Nu ska jag ut på resa igen(ska överaska maken med att röva bort honom till Arlanda)! Denna gången blir det inte så långt utan till Turkiet.... I sommras var vi till USA med vår Cameleon men nu när vi har Bee så tänkte vi ta den. Grejen är den att jag inte har någon väska till Been (och till Cammen lånade jag en)... Får man ha med sig vagnen in på flyget och fälla den där? Been blir ju så pass liten? Jag har sett folk som slänger in vagnen det sista dem gör innan de går på planet, hur gör man så man slipper att checka in vagnen redan vid inpassering på flygplatsen??? Och finns det någon slags skydd för vagnen på Arlanda om man inte har en egen väska(om jag inte får ta med den som handbaggage)?
    Kolla vilket flygbolag du ska flyga med, för olika flygbolag har olika regler för om man får ta med sig vagnen efter incheckningen eller inte. När vi flög fanns inget att låna iaf, men vi fick en stor plastpåse att lägga vagnen i (hade en billig sulky då).

Trevlig resa
  • annlu748

På vilket sätt är den nya brädan bättre än den gamla? Är det någon som har bilder på hur man monterar den nya och hur den ser ut?

Hur skulle ni göra om er bräda (den gamla) började gnissla, den är typ en månad gammal och har börja låta samt att det är svårt att få hjulet att svänga

• annlu748

Det finns en auktion på tradera nu som ligger under skötväskor, som går ut den 27:e november. OBS INTE MIN AUKTION.

Min fundering är om detta verkligen är en bugga-väska. Jag har inte sett någon sådan tidigare. Men jag erkänner att jag inte är något buggaproffs men tycker iaf att jag är någorlunda uppdaterad.

Sen undrar jag om nya rosa och den nya oranga färgen kan funka tillsammans. Någon som vet och kanske har en bild?

• annlu748

Jag har köpt ett mönster på trader=) lite dyrt kanske...men nu kanske jag kan börja sy själv. Men visst är det härligt med kreativitet, snacka om enkla pengar. hahahah

• annlu748
    Asereht skrev 2009-11-20 08:04:10 följande:
    Jag har en solblekt sufflett här hemma som jag tänkte slakta. Den ser inte kul ut alls så man skulle ändå inte få något för den. Inte vill jag använda den heller. Den fick jag med vagnen så den var "gratis". Får se om jag får till något av det sen. Det lär väl ta ett par försök kan jag tänka. *s*
    Ja det var ju ett jättebra tips. Men min vagn är alldeles sprillan =) så detta blev en nödlösning för mig som har tummen mitt i handen. Min man skulle nog bli tokig om jag köpte en ny suffla...så det blir till att sy
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19