Bugaboo-tråd nr 19
Måste fråga en sak angående en annons på blocket. Finns eller har cameleon funnits i grönt? Jag har nämligen varit sugen på grönt men inte hittat det itll cameleon och så dyker det upp en bugga cameleon i grönt och sandfärg
Måste fråga en sak angående en annons på blocket. Finns eller har cameleon funnits i grönt? Jag har nämligen varit sugen på grönt men inte hittat det itll cameleon och så dyker det upp en bugga cameleon i grönt och sandfärg
Aha okej då vet jag...men var kan jag hitta grönt? har inte sett det på bugaboos hemsida...
Tack för svaren
En liten fundering, vad skulle ni betala för en begagnad denimklädsel limited editon?
Tror ni denim är snyggt ihop med orange? Någon som har bilder på en sådan combo kanske?
Det är bara topklädseln inte hela sittdelen, men varukorg ingår också
På vilket sätt är den nya brädan bättre än den gamla? Är det någon som har bilder på hur man monterar den nya och hur den ser ut?
Hur skulle ni göra om er bräda (den gamla) började gnissla, den är typ en månad gammal och har börja låta samt att det är svårt att få hjulet att svänga
Det finns en auktion på tradera nu som ligger under skötväskor, som går ut den 27:e november. OBS INTE MIN AUKTION.
Min fundering är om detta verkligen är en bugga-väska. Jag har inte sett någon sådan tidigare. Men jag erkänner att jag inte är något buggaproffs men tycker iaf att jag är någorlunda uppdaterad.
Sen undrar jag om nya rosa och den nya oranga färgen kan funka tillsammans. Någon som vet och kanske har en bild?
Jag har köpt ett mönster på trader=) lite dyrt kanske...men nu kanske jag kan börja sy själv. Men visst är det härligt med kreativitet, snacka om enkla pengar. hahahah