• LR75

Bugaboo-tråd nr 19

Fröken Småland skrev 2009-09-29 10:44:58 följande:

JuliaochNelly:
    i like! så ser min ut också!!! helbrunt är bra!
  • LR75

Hej tjejer!
    En fråga kring Bugaboo´s åkpåse.
    Har en brun, är helnöjd men jag gillar inte materialet på utsidan, det drar ju till sig all skit som finns här hemma...(läs virvlande damm. små skitiga barnfingrar och annat smått och gott).

Så min fråga är nu, äldre påsar, har de ett annat material på utsidan.
    Vet inte om det är rent önsketänkande eller om jag har drömt det men förr, runt 2005 när jag rullade en hemsk Knorr Nizza så hade en bekants bekant en Bugga (gissa om hon var hipp?) (vi trodde det var ett rymdskepp hon körde runt med så spacead var vagnen) och jag vill minnas att hennes åkpåse var "glattare" i materialet.
    Är jag ute och cyklar nu eller kan det ha varit så?

Tackar och niger på förhand!

• LR75

Fröken Småland skrev 2009-09-29 15:46:12 följande:

Jag har åkpåsar av varierad ålder och alla är av samma material, även de äldre Frogåkpåsarna. Tyvärr...
    Tack Fröken Småland! Då kan jag lägga denna tanke åt sidan.
  • LR75

Var på nk och klämde på nya väskan idag...men nej, jag köper den inte. Tyckte att den var alldeles för klumpig.
    Däremot så blev jag mer kär i Petunian än tidigare...så nu blir det till att spara. Fast tomten kommer ju snart...och jag har ju varit jätte snäll i år...hehe...så jag hoppas att han tar med sig en till mig.

• LR75

Ang. det där med att det var nån som ville ha bilder på när man satt på ett av vagnens hjul var nått jävla pervo som höll till på blocket.
    Läste i nån tråd här att det var fler som blivit drabbade.

• LR75

Fröken Småland skrev 2009-10-05 18:34:17 följande:

Hahaha, den vagnen har redan varit uppe för diskussion här i tråden. Utöver att sufflettfästena sitter galet så hänger dessutom selbanden och dinglar vid fotändan
    och så måste jag säga att smutsranden på locket till liggdelen inte är alltför snygg den heller...
  • LR75
    Shoegirl skrev 2009-10-16 22:50:46 följande:
    Barnbutiken hade dem på mässan. Jag tror Bonti har dem också.
    dom finns på nk också.
  • LR75
    sok skrev 2009-10-17 22:56:13 följande:
    ngn som har en bild på sin bugaboo-skötväska med jujube reconnected fästena, så man se rhur ni satt fast det på vagnen?
    fundilurar på om inte de flesta här har ratat Bugaboo´s skötväska?
    iaf den "gamla" modellen. den nya är det ju en del som pratat om men den har så bred axelrem så jag tror det blir svårt att använda jujube fästena.
  • LR75
    Shoegirl skrev 2009-10-18 14:40:49 följande:
    Ja, vad jag fattade det som var det exakta kopior. De var från Kina och hade gamla loggan. eBay gick t o m ut med en varning om Bugaboo-kopior.Det var iofs ett tag sedan så kanske har de fått fast de som kopierade.
    någon som har bild på kopiorna? lägg i bildtråden please. alltså de exakta kopiorna.
  • LR75
    straw2008 skrev 2009-10-19 11:17:02 följande:
    kan inte fatta vad bontis problem är? De borde INTE få vara återförsäljare av varken phil & teds eller bugga så som de rackar ner på de vagnarna... uruselt
    Har bara haft problem med Bonti...dock aldrig någon bugga inblandad utan uj i de fallen. Det Babybus som nämns, är det det som låg / ligger i Veddesta (granne med Barkarby)? Isf rekomenderar jag inte det heller. Kläm och känn på vagnen på typ NK och beställ sedan från Kidzshoppen är mitt råd.
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19