Inlägg från: Tre små älsklingar |Visa alla inlägg
  • Tre små älsklingar

Bugaboo-tråd nr 19

Måste höra med experterna
    Kan man ha en bugaboo babynest i Gecko liggdelen?

• Tre små älsklingar

åhh vad bra tack för svaret

• Tre små älsklingar
    Shoegirl skrev 2009-11-10 15:15:21 följande:
    Kan kan man - men det är inte rätt. *ogillar Babynestet*
    Är den inte bra?
  • Tre små älsklingar

Jag längtar efter min bebis nu så jag håller på att bli tokig, Geckon står ute på inglasade balkongen, vill ju köra runt den nu
    Dottern älskar vagnen så vi får väl se hur det går när bebisen kommit.

• Tre små älsklingar

Idag kollade jag runt efter en skötväska, hade en OiOi till dottern i en färg som jag bara älskade, tyvärr så sålde jag den och nu har den utgått

Men hittade många fina idag men sambon är lite tråkig och säger nej jag vill inte gå med en väska som är blommig och sånt så nu lutar det mot en skip hop, i svart...

• Tre små älsklingar
    Stargirl skrev 2009-11-11 12:56:08 följande:
    Men då.....köp en enfärgad Bugga skötväska till maken. De nya är skitsnygga!! Sedan köper du en blommig till dig själv!
    panzermensch skrev 2009-11-11 12:53:10 följande:
    ha en var?
    Hehe det är min plan Är ju så sugen på en OiOi igen
  • Tre små älsklingar
    Noas mamma skrev 2009-11-11 13:24:05 följande:
    vilken oioi va de? *nyfiken*
    som jag hade? minns inte vad den hette, har bara en bild kvar... Nu har jag kollat på flera men ingen som jag fastnat direkt för...
  • Tre små älsklingar
    Jenny 28 skrev 2009-11-17 13:28:05 följande:
    Hej!Är det någon här som kan tipsa om en så liten bil som möjligt där Bugaboo'n får plats (utan att behöva montera isär vagnen)...? Är på jakt efter en "andrabil" men vill helst inte ha en kombi. Var sugen på en Peugeot 206 men tyvärr gick ju inte vagnen in i bagaget.
    Min mamma hade en Peugeot 206 och jag fick in min gecko i den iallafall {#lang_emotions_undecided}
  • Tre små älsklingar

Jag kör en gammal ford fiesta och där går hela vagnen in i bagaget utan problem
    Perfekt då jag snart kommer att ha två barn i bilen också..

• Tre små älsklingar
    myHappiness skrev 2009-11-18 17:33:53 följande:
    Alltså geckon, måste man byta ut den fort för att barnet slår i sufletten med huvudet, eller når över kanten?Hur hög är sitsen?Och är den skönare att köra än cameleon?
    Min dotter är snart 4 år, ca 103 cm, och hon sitter bra i vagnen...
    Jag har haft både gecko och cam. Det är nog en smaksak men jag gillar geckon bättre...
  • Tre små älsklingar

Jag köpte min vagn begagnad och med den följde adapter för bilbarnstol/babyskydd som passar till Maxi Cosi. Passar dom till alla chassin, ni som vet ?

• Tre små älsklingar
    modestyclara skrev 2009-11-27 19:33:42 följande:
    de passar till frog, gecko och cam chassi om det var någon av dem du köpte dvs
    tackar
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19