Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    imaj skrev 2009-09-08 23:06:52 följande:
    Mitt skumgummi glider också på handtaget (kan ha att göra med min tungt packade väska, vet dock inte) men jag brukar dra tillbaka det då och då så att det aldrig blir något större mellanrum.
    Tack! Ska testa att dra tillbaka det. Måste nog tyvärr reklamera chassit iallafall. Det släpper lite på höger sida när jag kliver av bussar och det känns som om det är lika bra att göra det med en gång.-
  • Det ljuva livet
    BamMyMan skrev 2009-09-11 15:25:12 följande:
    Har läst att det är lite annorlunda sele på vagnarna från USA, men är det ändå ok? Eller sitter den sämre på barnet? Någon med erfarenhet från att köpa från USA? Har en kompis som bor i NY som ska hem i jul och skulle kunna tänka sig att plocka med en vagn åt mig, för då slipper jag tullningen också va?
    Det är samma funktion, men olika placering på höftbältet. Vill du byta topset till ett europeiskt så får du göra hål för bältet själv

Jag har köpt vagn i Usa. Funkade kanon, det enda som det blev lite bekymmer med var att kartongen var ett par cm för stor för att kunna checkas in utan att betala. (150$)
  • Det ljuva livet
    BamMyMan skrev 2009-09-11 20:08:18 följande:
    Det ljuva livet skrev 2009-09-11 16:21:40 följande: Nej? Är den för stor? *tusan* Med det kostar typ 1000 kr att checka in den...? Vart köpte du din vagn?
    Jag köpte min på www.babychecklist.com/ Vet inte hur det är med salestax i NY? Det slapp jag iaf när jag beställde därifrån.
  • Det ljuva livet
    Shoegirl skrev 2009-09-12 09:24:34 följande:
    Om man beställer från en butik som inte finns i den delstat man beställer till så är det ingen skatt.
    Så är det ju. Har inte NY väldigt låg skatt om man jämför med tex Carlifornien?
  • Det ljuva livet
    hyperballad skrev 2009-09-17 23:45:49 följande:
    min kusin köpte en sådan o var nöjd eftersom hon då kommit billigare undan än jag som har en cam... mmm kul för dig tänkte jag o skämdes när vi gick gatan ner o hennes vagn gnisslade... jisses - nu brukar vi inte gå på promenader så ofta o om vi gör det går vi lååångt o då måste hon ta sin EL vagn eftersom hon inte har liggdel till denna o hennes dotter inte vill sitta så länge
    Att folk inte förstår att man får vad man betalar för.

Man tjänar ju mer på att köpa en begagnad bugga, ha den och sen sälja den (förutsatt att man tar hand om den) än på att köpa en skitvagn som ingen vill köpa.

Såg en Cresent Diva härom dagen. Hade inte velat ha en sån om jag så fick betalt för att ha den
  • Det ljuva livet
    Kajsan skrev 2009-09-18 20:22:16 följande:
    Nu har jag sett bilder på nya Been, det är ingen större skillnad, tittar man snabbt syns ingen skillnad alls. För oss Beevana så ser man dock
    Ajabaja inte retas så! Var finns de?!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19