Inlägg från: Jenny 28 |Visa alla inlägg
  • Jenny 28

Bugaboo-tråd nr 19

Hej!
    Är det någon här som kan tipsa om en så liten bil som möjligt där Bugaboo'n får plats (utan att behöva montera isär vagnen)...? Är på jakt efter en "andrabil" men vill helst inte ha en kombi. Var sugen på en Peugeot 206 men tyvärr gick ju inte vagnen in i bagaget.

• Jenny 28

Ford fiesta är en av modellerna som jag har på min önskelista, så det låter ju bra att den verkar ha tillräckligt stort bagage.

• Jenny 28
    LR75 skrev 2009-11-17 15:32:48 följande:
    Va, går Buggan inte ini en 206:a?Jag har en 307:a och så mycket skiljer det inte på bagaget så jag tycker det låter konstigt.Jag får tom med in uj duo i bagaget och har fortfarande bra sikt bakåt...Vi är två vuxna och tre barn som trängs i den bilen och det funkar bra, oki kanske inget man åker på bilsemester i Europa i...Och vi har inte kombi-modellen.
    Vi var inne hos en bilhandlare igår och testade att få in buggan i lite olika modeller. Den gick inte in i 206:an eller 306:an, däremot i 307:an (sedan-modellen). Men det kanske skiljer sig åt vilken årsmodell det är, vad vet jag..?
  • Jenny 28

Glömde tillägga, jag har Bugaboo årsmodell 2006, kanske måtten har ändrats sedan dess? Det var verkligen precis så att den inte gick in, hur man än vände och vred på vagnen, såååå irriterande!

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19