Inlägg från: myHappiness |Visa alla inlägg
  • myHappiness

Bugaboo-tråd nr 19

Stargirl skrev 2009-10-19 11:11:35 följande:
    Testa hos NK på barnavdelningen eller hos Barnbutiken även i förorterna finns bra Bugga återförsäljare. En som heter Babybus i Barkarby och en ny som jag inte besökt ännu i Häggvik (nära stinsen) de heter Big Baby.
    Babyhus har väl inte bugaboo?? Hade inte sist jag var där... Bara massa polska babyartiklar o nån enstaka lodgerbunker.
  • myHappiness
    Stargirl skrev 2009-10-19 11:45:19 följande:
    De har bytt ägere för ett par månader sedan och ändrat sortimentet. De har Bugaboo. Vet för jag var där för ett par veckor sedan av en slump.
    Menar du baby1 i veddesta centrum??
  • myHappiness

Cam, Frog eller Bee till 1-åring som ska till o från förskola, samt helgåkande, ingen terrängåkning??

Vad säger experterna?

• myHappiness
    modestyclara skrev 2009-10-21 13:48:14 följande:
    eller förresten: gecko -den hittar du fina exemplar billigt!
    Behöver vara bra varukorg, måste säga att cam o geckos korgar suger! Vill ha en mer stabil... MÅSTE BYGGA EGEN BARNVAGN MED DET JAG VILL HA!!!
  • myHappiness
    modestyclara skrev 2009-10-21 20:51:15 följande:
    Hur mycket ska du lasta i varukorgen då? Halva hemmet eller? Eller kör du ungen i varukorgen?
    Tre ungar, mycket grejer. Har ingen bil, så alla matvaror ska tas med hem i vagnen, plus extra kläder, sandleksaker, blöjor, vattenflaskor...Oj, inser att jag behöver vagn + släp!
  • myHappiness
    LR75 skrev 2009-10-21 20:56:42 följande:
    men hur menar du då? tycker att varukorgen på min cam är stabil...inte så hängig som den som var på min numera sålda uj. vill du ha en stabil korg får du nog skaffa en pansarvagn.
    Men nästan all vagnar idag har tygvarukorgar, även pansarvagnarna. Skulle behöva bil, helt enkelt. Nån som vill övningsköra med mig?
  • myHappiness

Finns det nån aktuell bee-tråd?

• myHappiness

Provar igen, finns en ny bee-tråd? hittar inte...

• myHappiness
    Stargirl skrev 2009-10-23 08:52:01 följande:
    Nej verkar inte så. Starta en du!
    Nä, låter nån annan pyssla, har ingen bee ännu, men kanske snart.
  • myHappiness

Ingen som vill starta en ny Bee-tråd?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19