Inlägg från: Lille Mammsen |Visa alla inlägg
  • Lille Mammsen

Bugaboo-tråd nr 19

Näää...inte skriva så Geckon ebra jööö

modestyclara skrev 2009-09-05 16:39:05 följande:
    va ska ´ru ha en till? Grattis! JAg skulle rek. frog framför gecko om du ska ha den till bebbe...
  • Lille Mammsen

Aldrig hört detta märke!! Har ni??

Barnvagnens handtag lossnade
    Sverige 07 sep 13:13

Barnvagnens handtag släppte mitt i rulltrappan. I vagnen, som är av märket Novalex senator -09, låg en nyfödd bebis när den for iväg utför trappan. Den otäcka händelsen inträffade i Stenungsund men vagnen var köpt i en butik i Tranås, skriver Göteborgs-Posten.

"Som tur var var jag inte ensam i trappan och personen som stod nedanför vagnen fick tag på den. Den är totalt livsfarlig! Ska man inte kunna ta upp en vagn i rulltrappan utan att handtaget släpper?" skriver kvinnan i sin anmälan till Konsumentombudsmannen som nu granskar barnvagnens säkerhet.

• Lille Mammsen

Äntligen så fixar det sig med mitt Bee ryggstöd som bråkat lite (reklamerades i Juni!!) Fick svar idag att Bugaboo skickar en ny...om ca 5-8veckor *suck* och dom vill att jag kontaktar dom efter lev. så "dom" kan hämtaupp mitt defekta! Är det UPS som gör detta då?? Någon som vet???

• Lille Mammsen

så var/är min!

Preggie skrev 2009-09-10 19:57:10 följande:
    Vad var det för fel? Mitt kärvar liksom på ena sidan när jag drar upp det fullt.
  • Lille Mammsen

Go girle.........
    Dax o jaga henne me blååååslampa....

Fröken Småland skrev 2009-09-18 12:38:14 följande:

Vad tror ni om det här:"Snygg, smal trebarnsmamma i trettioårsåldern efterlyses i Köln, Tyskland. Senast sedd i Odd Molly-kläder. Eventuellt kan återfinnandet av enbart hennes kamera vara intressant"
  • Lille Mammsen

Diggade min Bugaboo skötväska Finns flera lock i olika färger mm *myyyysar* Jag rullade en Gecko men Bugaboo´s egna skötväskhållare! Vet att det finns andra hållare me,men minns ej namnen på dessa...dock e jag 100% på andra i denna underbara tråd vet

0709 skrev 2009-09-27 20:37:04 följande:
    På tal om bugaboo skötväskor! köpte en häromdagen eller min sambo gjorde rättare sagt och jag trodde det skulle finnas smarta hållare eller något men glider den inte ner väldigt lätt på det handtaget? har inte hunnit testa det ännu! :)
  • Lille Mammsen

Jag har fått bra betalt för mina iallafall

MammatillO skrev 2009-09-27 22:06:08 följande:
    Jag tycker Gecko klädsar går iaf på tradera för typ en skitsumma , fast det beror ju på färg såklart också
  • Lille Mammsen

Tror det finns en marknad Inte värdelösa.......

modestyclara skrev 2009-09-27 21:57:30 följande:
    Experthjälp efterfrågas! Finns det marknad för begagnade gecko-klädslar? Eller är de värdelösa?
  • Lille Mammsen

Lägg en HP!!

SödeSara skrev 2009-09-30 22:39:17 följande:
    Vad säger ni vänner små, ska man slå till på en Bugaboo (RED) denim, fast BF inte är förens 2 april, det är juh för jäkla snyggt med svart chassi. Är så j*la kluven! Kan man köpa vagn i vecka 15? :P
  • Lille Mammsen

Ni som vet o testat här..... är det bara bugaboo´s egna ståbräda som funkar?? Eller funkar kiddy board oxå??

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19