Bugaboo-tråd nr 19
Näää...inte skriva så
Geckon ebra jööö ![]()
Näää...inte skriva så
Geckon ebra jööö ![]()
Aldrig hört detta märke!! Har ni??
Barnvagnens handtag lossnade
Sverige 07 sep 13:13
Barnvagnens handtag släppte mitt i rulltrappan. I vagnen, som är av märket Novalex senator -09, låg en nyfödd bebis när den for iväg utför trappan. Den otäcka händelsen inträffade i Stenungsund men vagnen var köpt i en butik i Tranås, skriver Göteborgs-Posten.
"Som tur var var jag inte ensam i trappan och personen som stod nedanför vagnen fick tag på den. Den är totalt livsfarlig! Ska man inte kunna ta upp en vagn i rulltrappan utan att handtaget släpper?" skriver kvinnan i sin anmälan till Konsumentombudsmannen som nu granskar barnvagnens säkerhet.
Äntligen så fixar det sig med mitt Bee ryggstöd som bråkat lite (reklamerades i Juni!!) Fick svar idag att Bugaboo skickar en ny...om ca 5-8veckor *suck* och dom vill att jag kontaktar dom efter lev. så "dom" kan hämtaupp mitt defekta! Är det UPS som gör detta då?? Någon som vet???
så var/är min!
Go girle.........
Dax o jaga henne me blååååslampa....
Fröken Småland skrev 2009-09-18 12:38:14 följande:
Diggade min Bugaboo skötväska
Finns flera lock i olika färger mm *myyyysar* Jag rullade en Gecko men Bugaboo´s egna skötväskhållare! Vet att det finns andra hållare me,men minns ej namnen på dessa...dock e jag 100% på andra i denna underbara tråd vet ![]()
Jag har fått bra betalt för mina iallafall ![]()
Tror det finns en marknad
Inte värdelösa.......
Lägg en HP!! ![]()
Ni som vet o testat här..... är det bara bugaboo´s egna ståbräda som funkar?? Eller funkar kiddy board oxå??