Inlägg från: FridaLee |Visa alla inlägg
  • FridaLee

Bugaboo-tråd nr 19

malinkaunitz skrev 2009-09-14 08:06:00 följande:
    Nu har jag bokat en ny denim red från kidzshop :DNu vill jag bara ha hem vagnen ...LYCKLIG
    å va roligt, den e så cool med svart chassi!
  • FridaLee
    note to self skrev 2009-09-17 09:06:35 följande:
    Hihi, nu har jag läst HELA fina FAQ-tråden så nu känner jag mig ganska uppdaterad på Buggan igen!Den magiska 12 veckorsgränsen är passerad och vad är det då man tänker på först? JO!Vad jag ska få pimpa den "gamla" Cam:en med till nya bebisen Vad har jag då?Hm.... grå bas. Svart fleece. Orange fleece. Denim-top. Röd sommarsuflett. Röd åkpåse.Vad vill jag då haaaaaa...... *tänka*Offwhite top är ju himla snyggt tycker jag.Tokgillar den nygamla orangea corduran också!! Men jag tror inte det blir aktuellt att köpa helt ny bas....... vällen.... *iiiik* eller??Just nu lat-körs 3,5 åringen i svart bas med orange fleece-sitt och den röda sommarsufletten (ja vi håller fast vid SOMMAR här ) Jag gillar den kombon, härligt glad!Hur säljer man in ståbräda till en liten tjej som älskar sin Bugga?! Igår var det föreställning av dramaqueen här, tårarna sprutade och det ylades om att få sitta bakom bebisen som hon minsann sett andra storasyskon få göra! (Syftar på en Phil & Ted.......) Hon kommer vara 4 om allt vill sig väl och bebisen kommer när den ska - inte 17 ska vi behöva knöla runt med syskonvagn då??
    köpte syskonvagn av just samma anledning (min dotter regerade som din) men den blev använd max 5 ggr varav 3 ggr av kusinen (7 mån) och lillasyster (6mån)
  • FridaLee
    Kajsan skrev 2009-09-18 20:22:16 följande:
    Nu har jag sett bilder på nya Been, det är ingen större skillnad, tittar man snabbt syns ingen skillnad alls.För oss Beevana så ser man dock
    vill mä se ju!!!!
  • FridaLee
    Stargirl skrev 2009-09-21 13:34:44 följande:
    Ja, fast varke ADORED Bee eller red sufflan kommer släppas i Sverige. Bara vagnen med det svarta chassit. Nästa vecka ska de levereras till utvalda butiker.
    ok, been skulle jag vilja ha ju
  • FridaLee
    myHappiness skrev 2009-10-19 11:22:19 följande:
    Babyhus har väl inte bugaboo?? Hade inte sist jag var där... Bara massa polska babyartiklar o nån enstaka lodgerbunker.
    Jo de har bugaboo, Babybus som ligger i Barkarby outleten menar du lr? Fick reservdelar till min flygskadade vagn från dem.
  • FridaLee

En fråga min kompis ska ha barn och har såklart förälskatsig i Marc Jacobs Bugaboo vagnen. Till min fråga är det helt kört att få tag på en?

• FridaLee
    Shoegirl skrev 2009-10-19 11:31:46 följande:
    Det snabba svaret är väl - ja.De tillverkades väl bara i 10 ex vad jag läst. ?
    ok, detvar som jag trodde men tänkte fråga iaf. tack för svar.
  • FridaLee

snart är buggan komplett igen, kommer bli denim/brun

• FridaLee
    Berit82 skrev 2009-11-24 20:44:53 följande:
    Jo, det är sant! Åker till Thailand 11 dec så innan dess måste jag ha övertygat mig själv att det är vagnen för oss men framför allt övertyga min man att den är värd 9000:- När vi kommer tillbaks säljer de inte Bugaboo längre. Hans tvekande + problemen med handtagen gör tyvärr att jag fortfarande själv tvekar lite...
    Ja de finns bara 2 vagnar som jag kan se som funkar som enda vagn och det är Bugaboo Cameleon och sen ska jag svära i tråden och säga Brio go, gillar faktist den men den är inte snygg som Cameleon men funktionell är den.
  • FridaLee
    Berit82 skrev 2009-11-24 21:17:52 följande:
    Go var ett alternativ, men jag kan inte se att den har några fördelar jämfört med Cameleon och den är inte direkt billigare heller. Blev visad en Crescent Diva (nu svär jag verkligen) som ska ha bättre handtag än buggan, men det känns inte riktigt bra med en kopia. Fram för allt verkar fjädringen vara riktigt bra på buggan vilket är viktigt efter som jag kommer gå en del på vägar som inte är asfalterade.
    gillar go pga. fjädringen och att man kan fälla den utan att ta bort sitt eller liggdelen. Men Buggan älskar jag för att den kan jag byta färg på hur som och mycket snyggare design. Behåller min Cam
  • FridaLee
    Noas mamma skrev 2009-11-30 20:32:24 följande:
    Va de nåt som var intressant där? goodie bagen lär ju vara slut sedan länge. funderar på om man ska åka in i morrn och kika
    hmm ja jag funderar på att ta med mig barnen och kolla in skylten och ta en sväng in.
  • FridaLee
    Katjan skrev 2009-12-04 11:45:39 följande:
    Är det ngn som har den nya ståbrädan. I så fall tycker ni att den är bättre än den äldre? Jag vet inte hur jag lyckas men nästan varje gång som jag ska dra upp vagnen för ngn trappa så lyckas ståbrädan alltid åka runt och slå i trappstegen fastän jag har dragit upp och åt den med snodden som man skall göra. Borde vara mkt enklare med den nya modellen som bara går att klicka loss. Ni som har denim varukorg, kan ni dra ihop er varukorg med snodden helt? Jag kan inte göra det med mina.. det går knappt att dra åt dem.
    nä min varukorg går inte att dra ihop nå bra lite men inte mycket, hade en vanlig och den var ju hur lätt som hellst
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19