Inlägg från: Miss Boring |Visa alla inlägg
  • Miss Boring

Bugaboo-tråd nr 19

modestyclara skrev 2009-09-12 21:57:58 följande:
    måste väl vara gamla? inte finns väl nya i fleece?
    Jo, den marina finns i fleece, så jag tror det är den!!!
    Nytt namn, men nu ännu tråkigare!
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-09-13 00:45:29 följande:
    Gamla säger jag. De nya är marin eller mer åt det turkosa hållet. Kamerans blixt kan dock spela ett spratt. Det är ibland svårt att få rätt förg på vissa bilder.
    Turkosa hållet? Finns väl bara marinfleece nu som är blå? Måste väl vara canvas om det ska vara den nya "turkosa" klarblå.

Men jag tycker inte det ser ut som gamla blå utan gissar fortf på den marina *hihi* Men det beror ju på kameran också det där. Nån får fråga :D

Men nån ny klarblå fleece finns iaf inte så det kan du nog glömma :)
  • Miss Boring

Förresten... minns att jag fotade min marina canvas och den såg totalt olika ut på alla bilder. På en bild ser den ut så här:

• Miss Boring
    Miss Boring skrev 2009-09-13 08:55:17 följande:
    Turkosa hållet? Finns väl bara marinfleece nu som är blå? Måste väl vara canvas om det ska vara den nya "turkosa" klarblå.Men jag tycker inte det ser ut som gamla blå utan gissar fortf på den marina *hihi* Men det beror ju på kameran också det där. Nån får fråga :DMen nån ny klarblå fleece finns iaf inte så det kan du nog glömma :)
    alltså, jag menar att Sogu kan glömma det... :) Glömde kopiera in hennes inlägg i mitt :)
  • Miss Boring
    Stargirl skrev 2009-09-13 09:22:08 följande:
    Det där är en väldigt rättvis bild på den marinblå. Den är supersnygg. Så där klassisk men ursnygg. Konstigt att inte fler väljer just marinblått.
    Ja, den marina är jättefin!!! Jag tycker också det är konstigt. Helmarin är ju tex hur fint som helst!
  • Miss Boring
    Fröken Småland skrev 2009-09-13 12:00:48 följande:
    Fast nu tror jag att du har rätt eftersom marin, nya orange, nya rosa och klarblå kom samtidigt. Men som sagt så visste jag inte det där med marin fleece... Undrar hur många som sålts av den?
    Nä, det där var klurigt... I min broschyr är den enda nya blå fleecen den marina.
    Av nytt finns det fleece i sex färger:
    röd
    sand
    svart
    marin
    orange
    rosa

Den nya rosa ser man ju ofta faktiskt, men även den marina och oranga är ju nya  färger mot tidigare och mycket ovanliga då folk antagligen valt canvas ist om de velat ha dessa färger. Varför detta inte är fallet med rosa fattar jag inte.
    Svart, sand och röd vet man väl ofta inte om de är nya eller inte. Dock är ju de nya tunnare. Jag har haft tunn sand t ex. Jag föredrar den tunna fleecen. På ebay har jag sett ny orange fleece annars aldrig tror jag!
  • Miss Boring
    thj skrev 2009-09-13 11:28:28 följande:
    Den klarblå har funnits i fleece (om jag inte minns helt galet nu)alla fleece har ju utgått nu,vet inte om det kan finnas ngn stackare kvar i bugaboos lager..Tror jag har bilder på alla 3 blå nyanserna ihop *funderar och börjar leta*Håller med dig och de andra ang marinblå,den är så fin och underskattad.Kramizz
    Jo, men det är väl alltså bara gamla klarblå som funnits i fleece?
  • Miss Boring
    Sogu skrev 2009-09-13 12:28:43 följande:
    Miss Boring skrev 2009-09-13 09:33:49 följande: oj jag har egentligen ingen aning - hänvisar till kidzshopen där man kunde välja:blå fleecemörkblå fleeceblå fleece *äldre*mer vet inte jag... men antog att den översta var den nya klarblå?
    Hmmm... det var konstigt. Det förstår jag att du antog om det stod så!
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-09-13 21:02:35 följande:
    om man ska ut i terräng ofta så skulle jag ha en emmaljunga city cross istället *duckar för ruttna tomater*
    Sätter mig bredvid Modesty och duckar. Och tipsar om alternativet att faktiskt ha två vagnar så får man allt
  • Miss Boring
    modestyclara skrev 2009-09-13 21:20:12 följande:
    Miss Boring skrev 2009-09-13 21:16:39 följande: varför bara två?
    Sssschhhh.... Jag försöker bara låta normal. För många människor är två alldeles för mycket. *förundrad*
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19