Inlägg från: Kajsan |Visa alla inlägg
  • Kajsan

Bugaboo-tråd nr 19

Noas mamma skrev 2009-09-06 23:40:13 följande:
    okej men komihåg mitt tips byt framhjulen. tyckte att hon på barnbutiken sa att de kostade 500 extra och de e ju inte så mycket i sammanhanget egentligen. och vill du få den lite billigare kan du beställa den från tex. pramworld.co.uk humm.. ja du detta om en syskonvagn har det ryktas om länge. man kanske inte har intresset eller möjligheten just nu. med tanke på att bugaboo har haft det lite struligt på sista tiden och väljer kanske att ordna till problemen med dom andra vagnarna innan man lanserar en nyvagn
    Jag tror inte man kan beställa den från Pramworld längre men det där med framhjulen, absolut. Byt isåfall!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2009-09-06 23:57:39 följande:
    va varför inte? syrran bor annars granne med dom så jag får be henne gå ner och skälla på dom
    För att de inte får säljas på nätet utan endast direkt i butik.
    Men självklart kan man köpa den på plats där
    Jo just det!
  • Kajsan
    Noas mamma skrev 2009-09-07 10:43:03 följande:
    såg de. men man kunde ju ringa butiken och beställa. trodde dom helt hade slutat att skicka hit
    Ja det har de gjort, de får inte skicka.
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-07 17:07:55 följande:
    Jep, ska klä mig i det finaste mollysar jag har och ut och söndagspromenera på stan *stolt*
    Mollysar? Jag trodde det var KappAhl som gällde för dig?
    Jo just det!
  • Kajsan
    madde4 skrev 2009-09-07 21:57:58 följande:
    Åkpåse-fråga igen Har någon testat en 7 A.M. åkpåse i buggan? Passar den bra i så fall? Blev lite sugen på en rosa sådan, tror det kan bli snyggt med sand bas, brun suflett och tandoori petunian! Hänger ni förresten väskan på "skummgummit" eller nedanför? Kanske någon har bild? Har satt min på skumgummit men den vill glida ner litegrann efter att den suttit på ett tag, så blir lite tveksam på hur den ska sitta...kanske man måste spänna åt den lite då och då
    Jag har haft 7am i buggan, både M och L , båda funkar perfekt!
    Det kommer nya färger snart, blandannat en superfin ljusrosa, så kolla in deras hemsida innan du bestämmer dig.

Min petunia sitter på skumgummit och glider absolut inte!
    Jo just det!
  • Kajsan
    panzermensch skrev 2009-09-08 08:47:37 följande:
    Ska funka super min är dock i påse än Kajsan vet dock!
    Jo just det!
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2009-09-09 18:12:08 följande:
    Vet inte....kan svara nästa vecka efter att ha sett den på mässan. Har redan lovat att lägga in bilder på den nya Bee i bloggen på torsdag! Så håll utkik. Jag fotar även brädan och om det finns andra nyheter. Brukar göra det varje år
    Jag vill haaa nya Been! Osedd Så mycket litar jag på att Bugaboo inte kan misslyckas .
    Nä, men jag funderar verkligen på en, större sits vore ju grymt bra!
    Jo just det!
  • Kajsan

Ah men för satan! Jag kan inte köpa en till Bugga! Det gåååår inte! Mannen får fnatt, jag är väl inne på nr 20 eller nåt Mohahaha!
    Men det svarta chassit.... *slurp*

Jo just det!
  • Kajsan
    sara1981 skrev 2009-09-12 20:06:08 följande:
    Måste bara klistra in detta mail som jag fick på min bugga.. Den är såld nu, men jag hade satt ut den för 4000, som jag fick.. Tjaa, du får 1500 ditt bruno. Deal eller?!
    Mohaha, ja , de slog alla rekord
    Jo just det!
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19