Inlägg från: starlet |Visa alla inlägg
  • starlet

Bugaboo-tråd nr 19

Stargirl skrev 2009-09-10 13:41:38 följande:
    Ja, leverans till utvalda butiker i slutet av September. Visst är den SNYGG
    Den är ju så fin {#lang_emotions_laughing} Längtar!!!!
  • starlet
    Stargirl skrev 2009-09-10 15:37:33 följande:
    Ja så fin! Coolt med det svarta chassit. Som Marc Jacobs Bugaboo hade *slurp* sen kan man ju byta tyger och ha typ röd bas med svart topptyg lr liknande med det svarta chassit.
    Det trista är väl att det lilla, lilla röda som finns på vagnen kanske skär sig med det ev rosa toppsetet jag har vart sugen på de senaste året...
    Men röd bas till svart chassi...mmm....{#lang_emotions_laughing}
    Tillochmed min man är lycklig över svarta chassit{#lang_emotions_surprised}
  • starlet
    Kajsan skrev 2009-09-13 22:16:48 följande:
    Ja jag också! men nu känns det som om det är lite onödigt med en som snart är 2 år när den kommer Men attans vad fin den ser ut!
    Du kan få köra min litegranna Kajsan{#lang_emotions_heart}
    Är så glad att jag lyckas få bebis i precis rätt tid{#lang_emotions_laughing}

Längtar efter vagnen nästan lika mkt som bebis{#lang_emotions_wink} Tjoho!
  • starlet
    skrutthumlan2 skrev 2009-09-13 22:16:36 följande:
    en liten fråga: när vi köpte vår bugaboo för 2 år sedan fick vi med ett kit med pump och olja till vagnen. får man inte det om man köper en vagn idag?
    Nope. Däcken är ju skumfyllda idag så pump behövs ju inte längre.
  • starlet
    malinkaunitz skrev 2009-09-14 08:06:00 följande:
    Nu har jag bokat en ny denim red från kidzshop :DNu vill jag bara ha hem vagnen ...LYCKLIG
    Kul! Fick du nåt  pris? Jag har bokat och lagt HP men har inte fått nåt exakt pris ännu. Men är man ivrig så är man{#lang_emotions_smile}
  • starlet
    Stargirl skrev 2009-09-14 08:57:39 följande:
    Den ska väl kosta 10% mer än den gamla denim. Eftersom det gamla denim priset aldrig höjdes eftersom den utgått.

Nä just det. Det gjorde den ju inte. Jag satt och klurade lite hemma på vad priset faktiskt var på gamla denimen...Tack!
  • starlet
    thj skrev 2009-09-14 09:07:17 följande:
    Hmm det gamla var det 10540 eller,mitt minne har kollapsat(va sjutton minns inte äns hur ordet stavas )Men runt 11 500:- då kan det stämma tro?Kram
    Orkar inte räkna själv så här pass tidigt men det verkar ju rimligt{#lang_emotions_laughing} 
    (tror inte min man skulle använda ordet "rimligt" just kring priset dock)

Kajsan: Sälj "gamla" Buggan och glöm Swiften. Då kan du byta upp dig!
  • starlet
    Kajsan skrev 2009-09-14 13:29:12 följande:
    Jag hajjar verkligen inte det där med grå bas och svart canvas Varför vill alla prompt ha det? Det är ju TRÅKIGT ju
    Aptråkig kombo men är det inte lite typiskt Stockholm?
    "vi får inte sticka ut!"
    Är inte jätteförjust i det gråa...Men svart bas skulle jag kunna tänka mig. Kommer det någonsin att ske?
  • starlet

Imsa:
    Jag har svårt att tro att du kommer att få hela beloppet tillbaka på en vagn du har haft i två år faktiskt. Ang sufletterna så är jag beredd att hålla med malinkaunitz, kanske är det lite sent att försöka reklamera dem nu?

Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19