Inlägg från: starlet |Visa alla inlägg
  • starlet

Bugaboo-tråd nr 19

imsa skrev 2009-09-14 21:36:38 följande:
    Jag är ledsen då missuppfattade jag dig! Jag har bara aldrig hört om någon som fått hela köpesumman tillbaka efter två år!
  • starlet
    imsa skrev 2009-09-16 09:10:30 följande:
    det skulle jag kunna göra, kontakta service, så långt har jag inte tänkt, tack =)har pratat med konsumentråpdgivare och de säger att jag har all rätt att reklamera hela vagnen och få tillbaka pengarna. framför allt eftersom det är ett säkerhetsfel enl konsumentrådgivaren. butiken har sagt att det är ok att reklamera hela vagnen, dvs att lämna tillbaka den men övertalar mig alltid att ta ett nytt chassi, så klart, då de slipper betala ut så mkt pengar.så ett chassi till sedan tillbaka eller sälja beg med det nya chassit och köpa ny efter det kanske.
    Men de pengarna är det ju i slutändan Bugaboo som skall stå för, inte butiken?
    Vilken butik har du reklamerat i?
  • starlet

Jag tycker inte att den är ful. Det var inte så stor skillnad bara. Men "finessmässigt" kan den ju vara bättre!

• starlet
    Joddan skrev 2009-09-19 18:06:07 följande:
    Jag la in bilderna på min blogg *hoppas jag inte bryter några lagar*... www.minigard.blogspot.com
    Jag tror inte att du bryter mot några lagar men du kanske kan länka till orginalbloggen där bilderna fanns?
  • starlet
    Stargirl skrev 2009-09-20 11:10:46 följande:
    så bra då.

Jag har beställt en vanlig ståbräda mest för att sonen vill ha en såndär "skateboard"
    Men den här såg ju mkt finare ut ju...såklart{#lang_emotions_smile} Och om den dessutom passar på min Bee så är det ju kanske bättre...

• starlet
    Stargirl skrev 2009-09-20 11:51:09 följande:
    Bättre utan tvekan. Den finns nog i butik inom ett par veckor. Vet inte exakt utpris men säkerligen lite dyrare än den gamla. Men enligt mig mycket bättre.
    jamendåså, då väntar jag glatt!
  • starlet
    Stargirl skrev 2009-09-20 14:08:21 följande:
    Ja spännande......på mässan avslöjades även att om ett år ska två nya vagn modeller presenteras dock inget om exakt vad det blir.
    Men herre min je så spännande!
    {#lang_emotions_laughing}
Svar på tråden Bugaboo-tråd nr 19