flammig i ansiktet när han ammar
sonen blir helt rödflammig i ansiktet när han ammar. någon mer?
sonen blir helt rödflammig i ansiktet när han ammar. någon mer?
Det är inte magen då? Min dotter sköter ofta magen när hon äter och blir då väldigt röd i ansiktet när hon tar i. Ibland kan det bero på att hon är så ivrig när hon ätrer att hon blir röd av det.
Jo, min son blir jätteflammig i hela huvudet när han ammar, men de börjar gå över nu =) han är snart 1. Men han blir det eftersom han är väldigt känslig. Om han slår sig bara nätt så blir han jätteröd osv. Så vi e fler =)
Min dotter blev så varm att svetten ibland rann från hennes huvud ner på min arm . Det är väl en kraftansträning att få i sig mat på det sättet.
Min son blir också helt rödflammig när han ammar och svettas jätte mkt. Jag frågade BVC-sköterskan vad detta kan bero på och då sa hon att det berodde på att det är en kraftansträngning för barnen att amma. Att dom kan bli flammiga om dom har lite känslig hud, hon tyckte att jag skulle smörja in honom 1-2 ggr dagligen men det var inte bara ör att han blir flammig utan även för att han har en del plitor.
Han blir fortfarande flammig men har inte lika mkt plitor längre.
Han är förövrigt 4,5 mån nu.
Min son blir röd och flammig han med:)
Min pojke blev också svettig när han ammade. Nu när jag ger ersättning också för den delen. Han fick ibland röda pricka runt munnen och ansiktet, men på BVC sa de att det var värmeutslag.