• Gravid2010

Vart kan man se avsnitt från True blood på nätet??

Jag har sett de som finns på svt play (del 1 och 2) men vart kan man hitta fler avsnitt från Säsong 1???

Någon som vet?

• Svar på tråden Vart kan man se avsnitt från True blood på nätet??
  • Gravid2010
    Bevabus skrev 2009-09-05 17:33:59 följande:
    Youtube
    Njae.. nån som har en länk som funkar? Jag kikade runt lite men hittade inget som funkar...
  • Cartier

Glömde tillägga att man kan kolla max 72 minuter, för att sedan ta ett break på en timme om man inte är betalande medlem. Men jag brukar kolla ett avsnitt i taget så man tänker inte på det :)

• Terppa

naj förlåt, fel länk! detta är den rätta!

www.free-tv-video-online.info/

där finns hela första säsongen och nästan hela andra oxå =) Jag älskar true blood oxå och väntar ivrigt till söndag då säsongsavslutningen av säsong 2 kommer visas i usa, varefter den kommer ut på nätet :p

• Raira
    Terppa skrev 2009-09-10 23:35:34 följande:
    naj förlåt, fel länk! detta är den rätta! www.free-tv-video-online.info/ där finns hela första säsongen och nästan hela andra oxå =) Jag älskar true blood oxå och väntar ivrigt till söndag då säsongsavslutningen av säsong 2 kommer visas i usa, varefter den kommer ut på nätet :p
    älskar oxå denna men på denna länk kan jag bara se fram till avsnitt 5 ju på sesong 1
  • Lilda

Får jag vara lat och fråga om det är textat på någon av sidorna? På engelska då givetvis, tycker deras dialekt är lite knepig..

Svar på tråden Vart kan man se avsnitt från True blood på nätet??