• 3mamman

Dubai / Oman /Qatar med barn

Någon som rest till något av dessa länder med barn?

Tips på flyg dit?

Bra hotell?

• Svar på tråden Dubai / Oman /Qatar med barn
  • Dixie

vi var i Dubai förra året - åkte med Fritidsresor och bodde på Sheraton Jurimerah Beach

• 3mamman

Vad kul att någon svarade, tycks inte vara så många som åker till Dubai med barn.

Dixie, vad tyckte ni om Dubai, hotellet, flyget????

• Dixie

vi var i Dubai i januari - det var kallare än jag trodde (runt 20 g) men det gjorde inte så mycket - det finns ju så mycket att göra förutom att ligga på stranden!

det var mycket "öppnare" än jag trodde - köpcentran hade tex speciella anmingsrum - det fanns många möjligheter till shopping i alla möjliga prisklasser!

jag tyckte det var en upplevelse att ha varit där!

• hotten

har bara vart i Dubai å det funkar suveränt att resa dit med barn, tivolin inne i shoppingcentrena å för mindre barn fina skötrum med modärna skötbord var man kan spänna fast barnet man kan ducha lite osv.. skinfotöljer att sitta å amma i mm.. rent å trevligt! Billigt att handla kläder mm.. eller svindyrt beroende på vart man far)

• benjamin 040722

Har varit i Abu Dhabi (Dubai) 2 gånger med barn under de senaste 2 åren. Toppen ställe =) Fint, JÄTTE barnvänligt, med massor att göra överallt. verkligen att rekomendera =)

Svar på tråden Dubai / Oman /Qatar med barn