-
-
Svar på tråden Vad tror ni om detta? Finns det aliens?
-
Det där ser ut som en apa tkr jag :-0
Och nä, det finns inga aliens för isf hade dem hittat hit för länge sen och vi hade MÄRKT det! -
Hittat hit för länge sedan? Varför då? Någon gång måste ju bli den första och varför skulle inte det kunna vara nu?
-
Jadu, jag vet inte
Tror bara det är så eftersom jorden har funnits i rättså många år... Jag menar, dem har ju haft tid på sig att hitta färdmedel o ta sig hit med och tanka och samla kraft. Men å andra sidan kanske de inte är så nyfikna. Men vi MÄNNISKOR är ju det (nufikna) så isf hade väl vi hittat dem? Tror du inte det?
-
Jag tror inte detta är en alien utan det ser precis ut som en skållad/utan päls apunge.
Dessutom tror jag att det finns aliens, helt omöjligt att vi kan vara dom enda levande varelser i alla 100000000000 galaxer. -
Novemberbarn 08 skrev 2009-09-05 21:39:28 Jag menar, dem har ju haft tid på sig att hitta färdmedel o ta sig hit med och tanka och samla kraft. Men å andra sidan kanske de inte är så nyfikna. Men vi MÄNNISKOR är ju det (nufikna) så isf hade väl vi hittat dem? Tror du inte det?
[/citat]
Än har vi bara kunnat ta och ta oss till Mars med kamera, och Mars är som ett litet litet sandkorn i alla dessa galaxer. -
Nyupptäckt primat-art? Liv och antagligen i högre, komplexa former borde det krylla av i universum. Har någon högt utvecklad ET varit här? Verkar inte så.
-
vi är ju också rymdvarelser så ja varför skulle det inte finnas fler?
-
Kadavert ser ut som en apa och jag är övertygad oam ttd et finns liv på andra planeter.
-
Ser man på det logiskt är det som nenapena skriver, universum är för stort för att det bara skulle vara vi. Liv kan se väldigt olika ut beroende på var det utvecklats - men det som hittas på den här planeretn har nog än så länge utvecklats här.
-
Varför svengelska? Är det fel på utomjording eller rymdvarelse?