Inlägg från: Swelanka |Visa alla inlägg
  • Swelanka

Mammagrupp Göteborg

Hej jag skulle gärna vilja vara med i er mammagrupp, men såg inte inläggen förrän idag. Har ni bestämt någon fler promenad? Min pojke är tre månader snart.

• Swelanka

Hej igen! jag var inte med på första fikan men hänger som sagt var gärna med på den andra (eller tredje). Jag skulle kunna torsdag fm. Var bor du Che om det nu blir hos dig? Å vad är glädjebubblan förrästen?

• Swelanka

Lät jätte mysigt men jag hade tänkt mig förmiddagen, har redan bokat upp mig på eftermiddagen. Hänger på nästa tillfälle istället. Hoppas det blir fint väder för er!

• Swelanka

Japp nästa vecka låter bra.

• Swelanka

Hej igen! Min dator har varit kaputt och sen har jag varit på resandes fot med min lilla son för första gången, spännande, om än bara till Uppsala. Kan bara torsdag denna vecka, så hoppas kunna hänga på vid nästa träff.

• Swelanka

Vill bara dela... idag var jag för första gången på stan och fikade med en kompis utan min son (som blir fyra månader i nästa vecka). Till en början var det helskumt, kändes som att jag var ute på bus eller hade glömt någonting hela tiden. :) Hur som helst blev det en jätte mysig fika och jag njöt av att bara kunna fokusera på vårat samtal. Det var dock helt underbart att komma hem sen efter två timmar, lägga sig på sängen med lillen och amma loss ordentligt. Rekomenderas! :)

• Swelanka

Ja och som min kompis sa, va skönt för din kille att få vara själv lite med er son. Den vinklingen hade jag aldrig tänkt utifrån.

• Swelanka

Doodie 1- vill bara säga heja, heja till dig, snart håller du en liten muffins i dina armar. Jag kan inte fatta att det snart är fyra månader sedan man själv var i din sitts och väntade och väntade, då hade jag ingen aning om hur underbart det skulle kännas att vara mamma.

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg