• tovalo

Mammagrupp Göteborg

Hej,

Jag är oxå intresserad...Har en flicka på snart nio månader. Vi bor på guldheden och träffas gärna!

• tovalo

Hej,

Är det ngn som kan på tor el fre? Jag är öppen för "alla" förslag...

• tovalo

Hej,

Jag hänger gärna med! Jag kan dock inte måndag el onsdag. Annars är jag öppen för alla förslag!

• tovalo

Hej allihop,

Jag tycker att ditt förslag, che82, låter jättebra! Jag kan både tis och tor så bestäm dag ni...

• tovalo

Hej

Torsdag blir jättebra för min del! Ska vi ta en promenad till glädjebubblan då? Vi kan ju mötas upp på linnéplatsen kanske?

Glädjebubblan ligger i annedal. Det är jättemysigt och väldigt barnvänligt, tror inte att de öppnar förrän kl 11...

• tovalo

Linnéplatsen kl 11 då! Jag bor på guldheden...

Hoppas vi får fint väder. Har precis varit ute med hunden, det var mindre kul...

• tovalo

Vi kommer oxå, har en svart emmaljungavagn!

• tovalo

Roots: Sådär kan det va ibland...Du kan ju komma till glädjebubblan senare? Jag inboxar mitt nummer så kan du ju höra av dig, i fall du känner för det!

• tovalo

Hej igen,

swelanka: Välkommen!

Ja det var kul att ses idag. Tyvärr dök det inte upp ngn mössa, jag vet hur det är, jag lider oxå av "mösstok"...Och den var fin! Jag ska ev till glädjebubblan i morgon igen, jag kan höra om de hittat den! Var det geggamoja?

Alma röjde loss ordentligt idag men vill ändå inte sova nu, undrar hur hon får sin energi?

Jag ses gärna nästa vecka, kanske lika bra att bestämma tid snart så att man kan planera resten av veckan? Jag kan inte på måndagar dock...

• tovalo

Hejsan,

Hoppas ni haft en trevlig helg. Lillan är lite förkyld och snuvig, det blir värst på natten då hon vaknar c. tre ggr i timmen...Kan man gå på babyrytmik med en snuvig tjej? För övrigt verkar hon må bra...

Jag är inte säker om jag kan på torsdag men jag kollar upp det senare idag. Var i majorna bor du che? Vi kanske skulle kunna fika på zenit nån gång? Jag glömde givetvis fråga efter mössan, men jag har säkert vägarna förbi fler gånger...

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg