• Che82

Mammagrupp Göteborg

Jag är oxå på!

Mamma till en goding på dryga halvåret, bor i majorna!

• Che82

Här har flera droppat in, vad kul!

• Che82

Denna vecka funkar inte för mig heller men nästa vecka kan nog gå!

• Che82

Vad sägs om detta?

ok väder:
    slottskogen- promenad o fika inomhus/utomhus

dåligt väder:
    Glädjebubblan- fika o tjöta skit inomhus

Hur funkar tis? Tors?

• Che82

vad sägs om torsdag förmidda då? Runt tio, halv elva kanske? Efter frukost men innan lunch liksom!

Har någon varit på glädjebubblan? Jag själv har inte varit där o vet inte vilka spårvagnar som går dit.

Jag hoppas på gött väder så vi kan ses i slottskogen, linneplatsen o ta en promenix o sen en kaffe eller så nånstans.

• Che82

skitbra om vi kunde ses på linneplatsen!

halv elva eller elva?

• Che82

ok jag kan bli lite sen, några minuter bara....jag bär mitt barn på ryggen, har uppsatt hår...bruna kapri

• Che82

Tack för idag tjejer. Kul att träffa så sköna mammor, hoppas vi ses igen!

Hade lite väl bråttom iväg men hade så trevligt att tiden bara flög iväg.
    Ingen mössa som dök upp?

Vi smider väl medans järnet är varmt? När kör vi på nästa gång?

Slutet av nästa vecka? Tors el fred?

• Che82

jisses, min skrutt är oxå...ja orolig o så där att man inte känner igen beteendet liksom. Kanske är ngt som går =) eller så tog de ut varandra idag. Hoppas på en lugn natt nu när det stackars barnet är fullständigt utslagen men det brukar dessvärre bli tvärtom när sövningen går så illa som idag...men jag är optimist...hoppas, hoppas, hoppas!

Om vi inte blir för många kan vi vara hos mig nästa vecka, jag fixar lite fika o så o kidsen kan greja i barnrummet. Blir lite väl trångt o jobbigt om vi ska sitta både vuxna o barn på varandra där inne men blir vi för många hittar vi på något annat!

Alla som vill är välkomna, jag föreslår tors el fred som sagt, det som passar er bäst runt elva halv tolv kanske? Vilka är på?

• Che82

Tovalo- har funderat hela natten över den ensamma mössan som säkert vill komma hem o bo här igen, kom på att den kanske kan ligga under bänken där jag satt?

Är du ändå i krokarna ta gärna en titt, vi saknar mössan!

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg