Mammagrupp Göteborg
Torsdag kan jag, men ska vara borta klockan 14 ungefär, fredag likaså..Du/ni är välkomna hit innan dess i och för sig..
Torsdag kan jag, men ska vara borta klockan 14 ungefär, fredag likaså..Du/ni är välkomna hit innan dess i och för sig..
Kommer att vara bortrest 1 vecka from imorron.. Men efter det är jag gärna på..har ju tyvärr blivit lite si och så med vår medverkan och det var jag som startade tråden.. Känns väl lite sådär.. Men snart är det dags för andra bullar!:)
Är fortfarande i min hemstad..Kommer hem på lördag..
Annars är det"Babyöppet" fika samt föreläsning "Fostran,vägledning eller gränssättning i barnuppfostran" - onsdag den 11/11 kl.10 på Gamlestadens Bibliotek..om någon vill haka på..
Låter fantastiskt..Hoppas att din förlossning går bra om du åker in på BB..:) Annars kanske vi kan ses klockan 10 utanför entrén Gamlestadens Bibliotek..Kan ju höras vidare här..
haha, ja, det är väldigt tidigt det där,förstår inte hur de har tänkt där egentligen:).. Spårvagn till SKF är det som gäller isåfall..
Vilka är på imorgon till biblioteket?
Yes..Vi står vid bänkarna rakt över övergångsstället vid hållplatsen kvart i 10.. :)
Che82- Fick just reda på av min sambo att det är imorgon kl.10.30 vi ska till BVC för matprat o sådär.. Hade för mig det var 11.30 och att vi skulle hinna dit efter bibblan..Hoppas att du läser detta..
Gäller naturhistoriska ännu annars?
Vad sägs om att försöka oss på en fika på Naturhistoriska denna veckan istället? Fanns ju med på den där listan också, och gott om plats för barnvagnar stod det..När kan folk? Denna veckan är det inget på bibblan här, men nästa onsdag är det babyöppet igen..