• tovalo

Mammagrupp Göteborg

Välkommen minsaile!

Ok, jag vet kanske imorgon om vi kan på torsdag...Men Roots83 när börjar det på onsdag?

Det är jobbigt med förkylning, lillan kunde inte äta välling i natt för hon var så täppt i näsan. Men jag hittade en "snorblåsutgrej" som funkar jättebra!

Swelanka: Glädjebubblan är ett barnvänligt café som ligger i Annedal! De har en barnavdelning med matta och leksaker...

• tovalo

Jag kan tyvärr inte följa med imorgon. Men hänger gärna med nästa vecka. Ha de så trevligt! Om det blir sånt här väder är det ju perfekt.

Lite svårt att veta hur man ska klä de små nu. Jag måste nog inhandla en overall...

• tovalo

Jag tycker oxå att nästa vecka låter bra!

• tovalo

Låter torsdag bra för er? Men jag kan egentligen både tor och fre om det skulle vara så!

Var det ngn som va på föreläsningen förra veckan?

che: Jag glömde fråga var du jobbar?

• tovalo

Vi kan tyvärr inte på måndagar, vi har babyrytmik...Kan vi ändra dag? Jag kan tis, tor och fre.

• tovalo

Ja, en resa hade ju inte varit fel...Men det är väl lika bra att spara pengarna till sommaren!

Va bra att du ville byta dag, ska vi säga torsdag då? Glädjebubblan blir jättebra. Det var ett tag sen vi var där nu.

• tovalo

Roots82: Det verkar tyvärr lite "dött" i tråden. Men jag hoppas ändå att vi kan träffas nästa vecka!

Che: Hur känner du inför torsdag, om du kan vill säga? Glädjebubblan eller ngt annat?

• tovalo

Hej igen,

Ja eftermiddag blir jättebra för oss oxå! Vi är inte heller uppe så tidigt men jag måste säga att dra tillbaka klockan kändes rätt bra denna gången...:)

Blir det bra för dig oxå Alex09? Jag tycker att vi ser vad det blir för väder o humör.

Gonatt!

• tovalo

Mojan: Välkommen! Vi är alla här ganska nya för varandra, vi har bara hunnit träffas en gång hittills...

Ska vi bestämma var vi ska ses imorgon? Jag kommer antagligen ha med mig min systerdotter på 10 år oxå! Men hon är väldigt trevlig och hon gillar barn!

• tovalo

Glädjebubblan låter fint, ska vi säga kl 13?

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg