• Che82

Mammagrupp Göteborg

Halloj!

Jo alltså jag bor i majorna, ganska nära stigbergstorget o masthuggstorget. adress kan vi ordna senare. Tanken är kanske att vi kunde varit hos mig men jag har nog lite för litet för att vi ska få plats alla men om vi blir "lagom" så kan vi vara här annars kanske vi kan ta en runda i slottskogen? O en utomhusfika på björngårdsvillan om vädret är ok o vi blir ett litet gäng?

Nu vet jag inte alls hur det ser ut för mig på torsd, vi har varit på flygande fot här hela helgen då min man vart iväg men han kommer i morgon så då vet jag hur våra planer ser ut å så.

Tovalo o alex09- min skrutt är oxå lite snuvig...trots att grodan inte var särskilt med o lekte o så på fiket. Men bara pytte, inge problem att amma o så o det är ju skönt.

Roots82- den föreläsningen har jag oxå spanat på men jag jobbar då. Du (eller ni som går) får uppdatera oss andra om vad som togs upp...tycker sånt är skitspännande o jag hade ju inte dött av att bli lite mentalt stimulerad heller!

Nä hörs i morgon!

• Che82

Just nu känns det inte som att vi orkar ha ngt här hemma oavsett, det ska ju alltid fixas lite fika o så o jag vet ärligt talat inte om jag hinner ligga på det. Börjar snart jobba o sen ska jag hem i kväll o amma skrutten fortast möjligt...hmmm. Kankse kan hålla det lite öppet o kolla dagsform i kväll?

Men vi kanske kan bestämma att vi träffas ändå, vart det än blir?
    vilka är med?

Jag har en tjej här i krokarna som nog vill hänga på så det är minst två m tillhörande bebisar som träffas i morgon!

Promenad i slottskogen m utomhusfika på björngårdsvillan 14:00
    Che

• Che82

sicken tur då, skrutten är inte i sin bästa form så det hade nog blivit lite mkt för oss båda.

Höras om en dag nästa vecka i stället?

• Che82

he hej
    vi hinner inte få till det denna vecka men jag gör ett litet förslag på måndag

glädjebubblan 13:00

• Che82

hm...min man har ju jobbat en del det sista o kommer vara ledig troligtvis tis-fre men han mår säkert bra av en paus från allt med, kan ju han ha tid för sig själv så ok...men röstar i nuläget för tors el fred i så fall!

• Che82

min saile- har det kommit någon liten goding än?

Tovalo- jag jobbar ju i butik en vardag o en helgdag i veckan...

Just nu sitter jag o glor på resor till varmare stränder....längtar så förjordat efter ett litet äventyr...ekonomiansvarig verkar dock sätta käppar i hjulet...en sak är då säkert, utan min man hade vi vart panka- big time. Jag är redan på planet innan jag kollat kontot ha ha.

• Che82

Jo men det är klart vi ses på torsdag!

Kan vi inte kolla av väder o humör o beroende på det bestämma vad vi vill göra o vara? Har dock ett önskemål, gärna eftermidda, typ vid ett eller så. Blir så tidigt att träffas på förmiddagen för oss morrontrötta!

Tycker också det vart lite dött i tråden..släng ut förslag så ser vi när vi får ihop det!

• Che82

ska vi köra på glädjebubblan?

Ta en promenix innan? jag är på vad som....

• Che82

ok. ses där!

Vilka fler är på?

• Che82

Jag blir säkert lite sen som vanligt...men vi kommer

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg