Inlägg från: Roots82 |Visa alla inlägg
  • Roots82

Mammagrupp Göteborg

Nästa vecka handlar föreläsningen om "Genus i familjen".På onsdagen.

• Roots82

Grattis till er som fått bebis!:) Och välkommen tillbaka Tovalo!:)

Både jag och lillan har blivit kalasförkylda, tänkte ju gå på den där föreläsningen imon, men riskerar inte att andra smittas..
    Någon som kan på måndag eller tisdag nästa vecka?

• Roots82

Såklart du är välkommen! :) I ärlighetens namn är det bara några som har träffats ett par ggr tror jag.. Men det är kanske dags att styra upp lite mer nu när alla fått bebisar.. Några speciella dagar du/ni kan?

• Roots82

Nja, när hon var så liten hade jag inte med mig henne på café o dyl.- man blir ju nojig för svininfluensan också..helt klart..

• Roots82

Det tycker jag..Antingen tisdag kl.13 eller torsdag.. Kan ej 10.30 på tisdag.. Vilket passar bäst?

• Roots82

Tyvärr kan jag inte idag.. Vad sägs om promenad/fika vid fågelhuset på torsdag?

• Roots82

Tovalo- Vad härligt! Kl.13 utgår promenaden tydligen från fågelhuset i Slottskogen..

Alex-Lek och buslandet låter otroligt skoj!

• Roots82

Tovalo-Skall vi mötas någonstans?

• Roots82

Oj, vad synd.. Men lek och bus nästa vecka låter ju helfestligt, måste jag säga..:) Ingen annan som vill haka på en promenad i det kalla vädret?

• Roots82

Tyvärr inte i början av veckan, någon som har lust med lek och bus landet eller så på torsdag eller fredag?eller en promenad?

Svar på tråden Mammagrupp Göteborg