• Anonym (gillar sex!)

Tips på ställningar tack!

Problem!!

Min man har inte haft sex med någon innan han träffade mig..
    altlså, han är oerfaren.. och jag erfaren.. inget att skryta med men men gjort är gjort..
    Ja eftersom han inte är så efraren så är det samma ställlning varje gång... jag ovanpå och jag får styra in den..
    Vill ha MER ÄN SÅ!!
    Problem två är att han är tjock! Alltså rätt stor mage! Problem tre är att hans kuk inte är så stor!!
    TIPS PÅ BRA STÄLLNING TACK!

• Svar på tråden Tips på ställningar tack!
  • Anonym (gillar sex!)

ja 69an har vi gjort men han gillar inte en egentligen säger han för han har slemfobi.. eller tycker att jag är äcklig..
    Han gillar inte att hångla heller vilket jag ÄLSKAR!
    fasen alltså. är det ny karl man ska skaffe istället?!!
    Nej nej aldrig i livet men det är viktigt att sexet funkar också!!!!

• bodegapeppe

Anonym (gillar sex!) skrev 2009-09-05 23:15:28 följande:

ja 69an har vi gjort men han gillar inte en egentligen säger han för han har slemfobi.. eller tycker att jag är äcklig..Han gillar inte att hångla heller vilket jag ÄLSKAR!fasen alltså. är det ny karl man ska skaffe istället?!!Nej nej aldrig i livet men det är viktigt att sexet funkar också!!!!
    Näh det är nog hyggligt vanligt att inte gilla hela härligheten över ansiktet, men helt ensam är jag nog inte. Men myser han då?
  • Anonym (gillar sex!)

ja alltså.. myser.. vad menar du med det? Vi kramas å så.. egentligen har vi rätt tråkigt i sängen..

• bodegapeppe

Anonym (gillar sex!) skrev 2009-09-05 23:19:32 följande:

ja alltså.. myser.. vad menar du med det? Vi kramas å så.. egentligen har vi rätt tråkigt i sängen..
    var nog det jag menade, kramas och så. Hade ni inte haft det så hade det varit riktigt tomt.
    Hur länge har ni varit ihop?
  • Anonym (gillar sex!)

vi har varit ihop i fyra och ett halvt år och gifta i tre...

• bodegapeppe

Och han har varit lika jämt?

• Anonym (gillar sex!)

nej inte ibörjan då kunde han slicka mig mer men han våga väl inte säga nåt då..
    vi har inte haft sex på en månad nu och jag DÖÖÖÖR!!
    Jag har tom sagt till honom en gång att vet du jag får inte ut så mycket av att ha sex med dig...

• bodegapeppe

Anonym (gillar sex!) skrev 2009-09-05 23:35:03 följande:

nej inte ibörjan då kunde han slicka mig mer men han våga väl inte säga nåt då..vi har inte haft sex på en månad nu och jag DÖÖÖÖR!!Jag har tom sagt till honom en gång att vet du jag får inte ut så mycket av att ha sex med dig...
    Har du inte så mycket samvete och empati så kan du ju vara otrogen.
    Allvarligt talat, läser du här om ditt problem (för många lider av det) och testar det andra testat men ändå inte får till det så har du ju inte många val kvar, acceptera, få det på annat håll eller göra slut.

Har ni barn?
  • Anonym (gillar sex!)

nej vi har inga barn och har försökt få det länge... kanske därför sexet blev trist jag ve inte.. nu försöker vi få barn via ivf..
    ja alltså otrohet är inget för mig men jag har ju typ sexchattat och så rätt mycket och det är väl det jag gör istället...

• Anonym (Sex e kul)

Herre hjärtanes, TS! Ni behöver verkligen rocka loss i sänghalmen! Så där kan man väl inte ha det??? Sex ska vara roligt och lekfullt, blandat med passion och mjuk kärlek. Sex är inte bara ställningar, utan kramar, kyssar, smek, sexuella spel utifrån vad man gillar. Men om han är en tråkmåns, försök att tända honom lite extra. Som sagt, allt runtomkring är hur viktigt som helst. Finns det inte nåt som gör honom wild and crazy? Sen borde väl bakifrån funka även med liten utrustning och stor mage. Bakifrån både på alla fyra eller på sidan. En annan ställning är att ni lixom saxar varandra, som om du rider honom liggandes på sidan och på snedden, med hans ena ben mellan dina ben och den andra under dig. Väldigt skön ställning, faktiskt. Låter det konstigt?

• Anonym (gillar sex!)

Ja alltså nu till något mer speciellt... jo han gillar vissa saker som är annorlunda... det är nämligen så att han är vad som kallas ABDL... han tänder på att bli tvingad att ha blöjor och att få ha dem på sig... han får stånd när jag pratar om såna saker om hur jag ska bestraffa honom, bla bla bla bla.. ochsånt men jag gillar ju inte att göra sånt mest utan vill ha vanlig härlig sex!!

• bodegapeppe

Jag har blivit dumpad för mindre avvikelser än så och överlevt :)
    Hur ser du ut då? mer normal? så att du inte har några fysiska hinder?

• Anonym (Sex e kul)

Anonym (gillar sex!) skrev 2009-09-06 00:19:41 följande:

Ja alltså nu till något mer speciellt... jo han gillar vissa saker som är annorlunda... det är nämligen så att han är vad som kallas ABDL... han tänder på att bli tvingad att ha blöjor och att få ha dem på sig... han får stånd när jag pratar om såna saker om hur jag ska bestraffa honom, bla bla bla bla.. ochsånt men jag gillar ju inte att göra sånt mest utan vill ha vanlig härlig sex!!
    Eeh, jag tycker det låter som om ni båda är en ganska dålig matchning vad det gäller sexlivet.
  • engdahl

Här får du bästa guiden.

101 ställningar i 3D-animation. Oslagbart!

www.sexinfo101.com/sp_index.shtml

TS och ni andra får gärna skriva i tråden vilken av alla dessa ställningar ni tycker är skönast eller ser skönast ut (nån ni inte provat men vill prova)

• Anonym (Sex e kul)
    engdahl skrev 2009-09-06 11:17:42 följande:
    Här får du bästa guiden. 101 ställningar i 3D-animation. Oslagbart! www.sexinfo101.com/sp_index.shtmlTS och ni andra får gärna skriva i tråden vilken av alla dessa ställningar ni tycker är skönast eller ser skönast ut (nån ni inte provat men vill prova)
    ÅÅÅh! Roligt, roligt!!!
Svar på tråden Tips på ställningar tack!