Inlägg från: bodegapeppe |Visa alla inlägg
  • bodegapeppe

Tips på ställningar tack!

69 med dig ovanpå!

• bodegapeppe

Anonym (gillar sex!) skrev 2009-09-05 23:15:28 följande:

ja 69an har vi gjort men han gillar inte en egentligen säger han för han har slemfobi.. eller tycker att jag är äcklig..Han gillar inte att hångla heller vilket jag ÄLSKAR!fasen alltså. är det ny karl man ska skaffe istället?!!Nej nej aldrig i livet men det är viktigt att sexet funkar också!!!!
    Näh det är nog hyggligt vanligt att inte gilla hela härligheten över ansiktet, men helt ensam är jag nog inte. Men myser han då?
  • bodegapeppe

Anonym (gillar sex!) skrev 2009-09-05 23:19:32 följande:

ja alltså.. myser.. vad menar du med det? Vi kramas å så.. egentligen har vi rätt tråkigt i sängen..
    var nog det jag menade, kramas och så. Hade ni inte haft det så hade det varit riktigt tomt.
    Hur länge har ni varit ihop?
  • bodegapeppe

Och han har varit lika jämt?

• bodegapeppe

Anonym (gillar sex!) skrev 2009-09-05 23:35:03 följande:

nej inte ibörjan då kunde han slicka mig mer men han våga väl inte säga nåt då..vi har inte haft sex på en månad nu och jag DÖÖÖÖR!!Jag har tom sagt till honom en gång att vet du jag får inte ut så mycket av att ha sex med dig...
    Har du inte så mycket samvete och empati så kan du ju vara otrogen.
    Allvarligt talat, läser du här om ditt problem (för många lider av det) och testar det andra testat men ändå inte får till det så har du ju inte många val kvar, acceptera, få det på annat håll eller göra slut.

Har ni barn?
  • bodegapeppe

Jag har blivit dumpad för mindre avvikelser än så och överlevt :)
    Hur ser du ut då? mer normal? så att du inte har några fysiska hinder?

Svar på tråden Tips på ställningar tack!